فراخوان همیاری درمان شماره ۴۴ - مورخ۲۱ . ۵. ۹۳


کد ویژه:tre93052119

ياران صميمي، خرسنديم به اطلاعتان برسانيم، به واسطه قلبهاي مهربان و نيكخواه شما عزيزان، مبلغ 2.500.000 تومان توسط شما همدلان گرامی بنیاد و مابقی مبلغ مورد نیاز جراحی نازنین زهرا یعنی 3.500.000 تومان نیز توسط دوستان عزیز در "موسسه خیریه نیکان" براي درمان این کودک نازنین تامين گرديد. 

با سپاس

كميته درمان همدلان كودك - 93.06.03

گزارش درمان نازنین زهرا را می توانید در این لینک مشاهده کنید.

 

نازنین زهرا – ۵ .۳  ساله
بیمار نیازمند کاشت حلزون 
مبلغ موردنیاز: ۰۰۰. ۰۰۰ .۶  تومان
دوستان عزیز، لطفا در صورت واریز مستقیم، حتما طی تماس تلفنی به ما اعلام فرمایید تا مبلغ واریزی دقیقاً برای درمان این کودک صرف شود. 
شماره تماس: ۰۹۳۵۸۱۸۶۶۴۹
 «نازنین زهرا» متولد ۲۳ اسفند ۸۹ در شهرستان بجنورد است که از بدو تولد با کم شنوایی عمیق دو گوش مواجه بوده است. این کودک از‌‌ همان هنگام از سمعک و کلاس‌های توانبخشی برای بهبود نسبی استفاده کرده است. 
خانواده چهار نفره نازنین زهرا در یک منزل شخصی روستایی با کمترین امکانات رفاهی زندگی می‌کنند. پدر نازنین زهرا ۲۸ ساله و دارای تحصیلات سیکل می‌باشد. او کارگر فصلی است و از این راه تنها ۱۷۰ هزار تومان درآمد دارد که به سختی از عهده مخارج خانواده بر می‌آید. 
فرزند اول این خانواده نیز نیاز به کاشت حلزون دارد اما با توجه به سن وی که بیشتر از چهار سال است مشمول تهیه حلزون از طریق هیات امنا نمی‌باشد و باید بصورت آزاد آن را تهیه کند و از آنجا که خانواده از عهده مخارج آن بر نمی‌آیند، از درمان آن منصرف شدند. 
هر دو فرزند به کار درمانی جسمی مستمر و حداقل هفته‌ای دو جلسه نیاز دارند اما رفت و آمد از روستا به شهر جهت پیگیری جلسات توانبخشی برای خانواده بسیار هزینه بر و مشکل است. 
نازنین زهرا پس از مراجعه به بیمارستان بقیه ا... اعظم به هیات امنای ارزی معرفی و کاندید کاشت حلزون شناخته شد. اما خانواده او با توجه به مشکلات اقتصادی خود از تامین هزینه خرید سمعک برای نازنین زهرا، عاجز مانده‌اند و نیازمند حمایت می‌باشند. 
همچون همیشه امیدواریم با حمایت شما همراهان عزیز، بتوانیم مبلغ مورد نیاز برای کاشت حلزون گوش این کودک را تامین نموده و با درمان این کودک، شادی و آرامش را به او و خانواده‌اش بازگردانیم. 
به امید حق
کمیته درمان همدلان کودک و نوجوان
 
 
 
شماره حساب‌های بنیاد همدلان کودک و نوجوان:
 
- بانك ملت شعبه پارس خودرو. كد ۶۷۶۰۳
به نام: بنياد همدلان كودك و نوجوان
شماره حساب: ‌
۵۰۰۹۲۶۹۷۱۲
 
شماره كارت:
۶۱۰۴.۳۳۷۹.۵۵۳۶.۶۱۳۱
 
 
- بانک ملی شعبه ایران خودرو. کد ۲۰۰۱
به نام: بنياد همدلان كودك و نوجوان
شماره حساب:
۰۱۰۹۸۵۸۰۸۰۰۰۰
 
شماره کارت:
۴۵۷۸ . ۹۹۵۱ . ۹۹۱۸. ۶۰۳۷  
 
- بانک پارسیان شعبه ایران خودرو. کد ۱۰۰۴
به نام: بنیاد همدلان کودک و نوجوان
شماره حساب:
۶-۲۱۴۰۱-۲۱-۱۰۰۴
 
شماره کارت:
 ۶۲۲۱.۰۶۱۰.۸۰۰۰.۷۲۰۸
 

 

مبلغ جمع شده تاکنون: 0 ریال