گزارش فراخوان 154 درمان


گزارش فراخوان 154 درمان
درود بر همدلاني هاي عزيز 
با گزارش فراخوان 154 در خدمت تان هستيم گزارشي از همراهي دل هاي دريايي ياران نيك خواه و نيك سرشت همدلان: 
 
محمد مهدي نوجوان 14 ساله ساکن يکي از روستاهاي تربت جام که در اثر حادثه دچار سوختگي شده بود، در بيمارستان امام رضاي مشهد بستري و جراحي شد و همين طور پس از ترخيص محمد مهدي دارو و لباس سوختگي را به ياري شما عزيزان دريافت كرد. در مجموع مبلغ 4 ميليون تومان از طريق فراخوان براي اين بيمار هزينه شد.
بنيامين کودک 3 ساله ساکن کرج که به تازگي همراه خانواده از افغانستان مهاجرت کرده بودند، در اثر سانحه اي دچار سوختگي با آب جوش شده بود که در بيمارستان مطهري بستري و جراحي شد و مبلغ 5 ميليون از هزينه‌هاي بيمارستان به ياري شما نيک انديشان پرداخت شد.
مهديه کودک 3 ساله افغانستاني ساکن اصفهان که از بدو تولد مشکل شنوايي داشت. مهديه طبق نظر پزشکان کانديد کاشت حلزون شناخته شده بود، مبلغ 5 ميليون تومان از طريق اين فراخوان به حساب هيات امنا واريز شد و مهديه عزيز در نوبت کاشت حلزون قرار گرفت.
دانيال کودک 6 ساله ساکن يکي از روستاهاي خراسان که از بدو تولد مشکل افت شنوايي داشت. دانيال براي بهتر شنيدن نياز به يک جفت سمعک فول ديجيتال پشت گوشي داشت. مبلغ 5 ميليون تومان از طريق اين فراخوان بابت سمعک به کلينيک شنوايي پرداخت شد.
 
مازاد مبلغ جمع آوري شده در اين فراخوان براي بيمار زير هزينه شد:
هومان نوجوان 16 ساله ساکن يکي از روستاهاي کرمانشاه که مشکل شنوايي داشت و از سمعک استفاده مي کرد، اما يك جفت سمعك اش به دليل فرسودگي غير قابل استفاده بودند. هومان با مراجعه به بيمارستان امير اعلم يک جفت سمعک داخل گوشي دريافت كرد که مبلغ 3 ميليون تومان از هزينه سمعک به ياري شما عزيزان پرداخت شد.
دست مريزاد به همه شما عزيزان كه همراه ما بوديد بر سر خوان عشق ورزي به همنوع، به كودكاني از جنس معصوميت، به معناي واقعي بخشيدن به واژه انسانيت...... 
سايه مهرباني و پناه امن و بي دريغ تان مستدام، باغ هميشه سبز وجودتان آباد آباد.....