گزارش درمانی شهریور 98


 گزارش درمانی شهریور 98
مهربان که باشي
روزت زيباست
آسمان رنگ ديگري دارد
مهرباني رسم قشنگ دل هاي پاک است…
درود بر شما همراهان و همدلان گرامي
گزارش درماني شهريور ماه 98 در شاخه هاي تحت پوشش به شرح زير تقديم حضورتان مي‌شود. گزارشي از خدمات درماني بنياد همدلان كودك و نوجوان كه با همكاري و پيگيري هاي خانم ها ليلا دهقاني و افسانه نوروزقلي صورت مي گيرد.
 
 
شاخه ترميمي:
الناز نوجوان عزيز از کرمانشاه که مبتلا به بيماري پوستي است، چهارمين جلسه از ليزر خودرا انجام داد. کليه هزينه اين ليزر را بنياد همدلان پرداخت كرد. مجموعا در اين شاخه بيش از 300 هزارتومان هزينه شده است.
 
شاخه چشم:
در اين شاخه فاطمه کودک بجنوردي تحت عمل انحراف چشم در بيمارستان خاتم الانبيا مشهد قرار گرفت که کليه هزينه هاي اين عمل توسط بنياد همدلان پرداخت شد ,همينطور کودکان عزيز زينب و عايشه عينک خودرا دريافت کرده و کيميا نيز داروي چشمي ماهانه خودرا تحويل گرفت. جمعا در اين شاخه بيش از يک ميليون تومان هزينه شده است.
 
شاخه گوش و حلق و بيني:
يسنا دختر 8 ساله بجنوردي که قبلا تحت پوشش بنياد عمل کاشت حلزوني خودرا انجام داده بود نياز به تعويض باتري و کويل پيدا کرد که با حمايت بنياد و شما همدلاني هاي عزيز قطعات مورد نياز خود را دريافت کرد.
ضمنا هزينه گفتار درماني اين کودکان عزيز ايسان , سهيل,ماهان و امير متين نيز 
توسط بنياد همدلان پرداخت شد. در اين شاخه مجموعا بيش از دو ميليون تومان هزينه شد.
 
شاخه قلب: 
ياشار کودک ۲ ساله ساکن کرمانشاه که از بدو تولد مبتلا به مشکل قلبي بود. به دليل مبتلا شدن پدر ياشار به بيماري ام اس خانواده دچار مشکلات زيادي شده است. ياشار از طرف بنياد همدلان به بيمارستان رجايي معرفي شد که پس از معاينات لازم تحت عمل جراحي قلب باز قرار گرفت. هزينه هاي بستري و جراحي ياشار توسط شما حاميان عزيز پرداخت شد. 
ياسين نوزاد دو ماهه اهل بروجن که از بدو تولد مبتلا به مشکل قلبي بود. ياسين در بيمارستان چمران اصفهان تحت عمل جراحي قلب باز قرار گرفت و هزينه هاي درمان ياسين نازنين توسط بنياد همدلان پرداخت شد. 
محمد مهدي نوزاد يک ماهه افغاني بود که به دليل مشکلات قلبي بسيار در بيمارستان چمران اصفهان تحت عمل جراحي قلب باز قرار گرفت ولي متاسفانه به دليل پيچيده بودن بيماري قلبي محمد مهدي پس از دو روز بيمار درگذشت و هزينه جمع شده براي اين بيمار صرف بيمار زير شد.
اسماعيل کودک ۱۰ افغاني ساکن اصفهان که از بدو تولد مبتلا به بيماري قلبي بود. اسماعيل در بيمارستان چمران اصفهان تحت عمل جراحي قلب باز قرار گرفت و به ياري شما حاميان عزيز هزينه هاي جراحي و بستري اسماعيل پرداخت شد. 
همين طور کودکان عزيزمون فاطمه اهل گيلان و يسنا از کرج داروهاي ماهانه قلبي خود را تحت پوشش بنياد همدلان دريافت كردند. همين طور کودک عزيزمون سونيا از سيستان و بلوچستان به کمک شما عزيزان اکوي قلبي خود را در بيمارستان رجايي انجام داد. 
در مجموع در اين شاخه بيش از شش ميليون و 300 هزار تومان هزينه شد. 
 
شاخه ريه: 
کودکان عزيزمان محمد مهدي از خوزستان و ياسين از آبيک قزوين و محيا از نورآباد لرستان و فاطمه از رشت و امير حسين از کاشان داروهاي ماهانه خود را تحت پوشش بنياد همدلان دريافت كردند. در اين شاخه در مجموع بيش از يک ميليون و 30 هزار تومان هزينه شد. 
 
شاخه گوارش: 
کودکان نازنين : ياسمن و امير محمد از تربت جام و حامد از کرمانشاه داروهاي ماهانه خود را دريافت نمودند. 
در اين شاخه بيش از يک ميليون و صد هزار تومان هزينه شد. 
 
شاخه ارولوژي: 
فاطمه کودک ۷ ساله اهل گيلان که مبتلا به اکستروفي مثانه بود. فاطمه در بيمارستان مرکز طبي تحت عمل جراحي قرار گرفت و هزينه هاي درمان فاطمه توسط شما عزيزان پرداخت شد.
محمد کودک ۷ ساله اهل يکي از روستاهاي ملاير که از بدو تولد به صورت مادرزادي دچار  انسداد مجاري ادرار بود. در مرکز طبي تحت عمل جراحي قرار گرفت و هزينه هاي بستري و جراحي محمد عزيز پرداخت شد. 
کودکان عزيزمان: ياسين از آبيک قزوين، محمد و کوهسار و ديلان از کرمانشاه، رضا  و ارسلان از خراسان، اسما از سيستان و بلوچستان، مبينا از مشهد داروهاي ماهانه خود را در اين ماه دريافت كردند. 
همين طور ابوالفضل و مليکا از خراسان و عرفان از شهريار تهران و رضا از کهکيلويه و بوير احمد و عماد رضا از خراسان و محمد معين از شهر ري تحت پوشش بنياد همدلان آزمايش و سونوگرافي خود را انجام دادند. 
در مجموع در شاخه ارولوژي بيش از سه ميليون و 250 هزار تومان هزينه شد.
 
شاخه ارتوپدي: 
سارا کودک ۱۱ ساله اهل تبريز که نياز به پروتز پا داشت، تحت پوشش شما حاميان عزيز پروتز را دريافت كرد. 
همين طور هزينه هاي کاردرماني و فيزيوتراپي باران از کرمان نيز در اين ماه پرداخت شد. 
در مجموع در اين شاخه بيش از 600 هزار تومان هزينه شد.
 
 
قدردان زحمات شما همراهان هميشگي مان هستيم كه ما را در امر خدمت رساني به كودكان اين سرزمين حمايت كرديد.