اولين بازارچه بنياد همدلان كودك برگزار شد


با این که از شب جمعه، برف شدید و غیر منتظره ای باریده و بيشتر مناطق تهران، بويژه منطقه زعفرانيه را سفيد پوش كرده بود، اما اين بارندگی هم نتوانست مانع همت والاي انسانهاي مهرباني شود كه قلبشان براي ياري كودكان محروم مي تپد. عليرغم شرايط نامساعد آب و هوايي، بازارچه نوروزی با همدلي همه ی دوستان گرامي، بسيار پرشور برگزار و با استقبال خوبي نیز مواجه شد.

 

 

بازارچه از ساعت 10 صبح جمعه 13 اسفندماه 89 در محل مركز توانبخشي عمل در منطقه زعفرانيه آغاز و با حضور بيش از 30 غرفه دار عرضه كننده محصولات غذايي، پوشاك، اقلام تزئيني و همچنين محصولات مختلف فرهنگي، تا ساعت 19 به كار خود ادامه داد. برگزارکنندگان بعد از ظهر ميزبان آقاي دكتر الهي قمشه اي بودند که همه ی شرکت کنندگان از حضور گرم ، همدلي و محبت ايشان بهره مند شدند.

 این بنیاد در پي همكاري با ساير NGO   هاي فعال در حوزه كودك و خانواده و با هدف معرفي و پشتيباني برخي از اين موسسات، ضمن دعوت به حضور آنان در بازارچه ، غرفه هایی نیز به این NGO ها اختصاص داد که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

بنیاد همدلان کودک از همه ی دست اندرکاران پر مهر ، بازديد كنندگان بزرگوار، بويژه همكاران دلسوز شركت ايران خودرو و خانواده ی گرانقدرشان كه با حضور سبز خود به اين بازارچه رنگ و بوي خاصي بخشيدند و ما را در ادامه مسير دلگرم نمودند، صميمانه قدرداني مي كند. همچنين از خانم فردوس نازنين، بانوی نیکوکاري كه با لطف بيدريغ خود زمينه هاي برگزاري اين بازارچه را فراهم و امكان تجربه اين همدلي را به ما هديه نمود، فروتنانه سپاسگزاري می نماید.