قلب حسین کوچولو تپیدن گرفت


گزارش درمان حسین

 

دلنگران حسین کوچولو بودیم... روزهاي اخير حالش مساعد نبود. حسین با مشکل قلبی جدی به دنیا آمده و تاکنون در این چهار ساله عمرش سه بار تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته. از اينرو دو نفر از دوستان ما از روز قبل از عمل، همراه با پدر و مادر حسین که از فريدن اصفهان آمده بودند، به بيمارستان رفتند و پیگیر وضعیت این کودک نازنین بودند .

حسین در روز دوشنبه 9 خردادماه جراحی شد. این عمل توسط تیم موسسه زنجیره امید و به دست توانای دکتر قاسمی در بیمارستان شهید مدرس تهران انجام شد. خوشبختانه دکتر از این عمل کاملا رضایت داشت و همانطور که در عکس هم می توان دید، حسین بعد از جراحي خوشحال و فارغ از درد، غرق در عالم شیرین کودکانه است.

اين عمل براي خانواده حسين رايگان تمام شد. اگر همين جراحي به صورت آزاد انجام مي شد، برايشان حدود 6 ميليون تومان هزينه برمي داشت. اما فرايند عملياتي كارآمد زنجيره اميد اين رقم را به طور قابل توجهي كاهش داده. بعنوان مثال پزشك جراح حسین، دکتر قاسمی عزيز، هيچ دستمزدی از جراحي دریافت نکرد. مبلغ مورد نياز جراحي حسين شامل هزينه تجهیزات (معادل 2 میلیون تومان) و بخشي از هزينه بيمارستان (معادل 500 هزار تومان) و در مجموع معادل دوميليون و پانصد هزار تومان بوده كه به همت همدلان مهربان فراهم شد.

از تیم تلاشگر زنجیره امید بسیار متشکریم. همچنین از دوستان صمیمی و پرمحبتی که با قلب بزرگشان در تامین هزینه جراحی حسین کوچولو همیاری نمودند و با حمايت خود به این کودک رنجور جان تازه ای بخشیدند و دل پدر و مادرش را شاد کردند، بینهایت سپاسگذاریم.