تور فرهنگی - تفريحي نمك آبرود برگزار گرديد


تور


با پایان دوره «جوشکاری برق» در شرکت ایران خودرو و موفقیت 12 کارآموز در فراگیری مهارتهای جوشکاری، مقرر شد تا این نوجوانان مورد تشویق و ترغيب قرار گیرند. از سوی دیگر تلاش و جدیت 12 نوجوان شرکت کننده در کارگاه بازیگری در جمعیت دفاع از کودکان كار و خيابان، ما را بر آن داشت تا به منظور تشویق 24 نوجوان فعال در زمینه مهارت آموزی، جهت برگزاري تور تفريحي یکروزه به شمال کشور اقدام نماییم.

بدین ترتیب گروه همدلان کودک براي انجام اين تور برنامه ريزي نمود و مقدمات لازم را براي برگزاري آن فراهم آورد. نوجوانان با حضور مربی مهارت آموزی خود و دونفر از مسئولان جمعیت دفاع در ساعت 5:30 بامداد از میدان آزادی حرکت نمودند که پس از طی مسیر جاده چالوس، در ساعت 10 صبح به ساحل دریا رسیدند. پس از توقف 2 ساعته در کنار دریا گروه برای صرف ناهار به رستوران آبشار واقع در نمک آبرود مراجعه کردند. پس از ناهار نوجوانان از تله کابین نمک آبرود استفاده نموده و همگی در جنگلهای مه آلود بالای دکل به گشت و گذار پرداختند. گروه پس از تجربه يك روز پرشور و خاطره انگيز، در ساعت 16:45 عازم تهران شدند.
این تور با حمایت مالی جناب آقای حسن زاده (شهرداری منطقه 12) به مرحله اجرا درآمد که از همراهی ایشان كه زمينه ساز اين تجربه درخشان براي نوجوانان شد، بسیار سپاسگذاریم.



امر مهم ترابری این تور را شرکت محترم ایران خودرو دیزل (واحد ترابری) برعهده گرفت و آن را با همکاری مشفقانه خود، به نحو احسن اجرا نمود، که بدینوسیله از مجموعه گروه ترابری این شرکت بويژه جناب آقاي محمودي صميمانه قدردانی و سپاسگذاری می نماییم.
همچنين از جناب آقاي نوربخش كه صبورانه مسئوليت كل گروه را در اين سفر بر عهده داشتند، و با همراهي خود امكان برگزاري اين تور را فراهم ساختند، بسيار ممنون و متشكريم.
(عكسهاي آرشيو)