يوسف با چشمان پرنور به آغوش پدر بازگشت


گزارش درمان یوسف

 

يوسف پسر بچه سه ساله ای که بعلت آب مروارید مادرزادی همیشه اطرافش را تیره و تار می دید، اکنون رنگهای طبیعت را به وضوح می بیند و از آن لذت می برد.

این کوچولوی افغان که بعلت کم خونی شدید و نارسایی مغز بسان كودكي یکساله می ماند، بقدری مظلومانه در آغوش مادر خزیده بود كه گویی دلش نمی خواست به تنهایی در برابر این دنیا قد علم کند.

اولين بار كه با پدر يوسف صحبت كرديم، بسيار خسته و نا اميد پاسخمان را مي داد... هيچ فكر نمي كرد كه از اين تماس نتيجه اي براي بچه اش حاصل شود. باور نداشت كه هستند هنوز كسانيكه قلبشان براي همنوع خود مي تپد...

با هماهنگي گروه همدلان كودك، يوسف روز سه شنبه برای ویزیت به کلینیک نوين دیدگان معرفی شد. دکتر مهربانش با دیدن او سریعا دستور آزمایشات قبل از عمل جراحی را داد و روز چهارشنبه سيزدهم مهرماه دکتر محمودی با انگشتان طلایی خود این پسر کوچولو را در کلینیک نوین دیدگان با تقبل كل هزینه ها، مورد عمل جراحی قرار داد.

هم اکنون یوسف پانسمانش را باز كرده به چشم سر، نظاره گر دنیای پیرامونش است. بي شك او هر روز كه از خواب برمي خيزد، دنياي خود را را زيباتر از ديروز مي بيند.

دکتر امير حسين محمودی عزیز، از طرف یوسف و خانواده اش و بچه هاي گروه همدلان کودک دستان پر مهر شما را به گرمي می فشاریم و صمیمانه از شما متشکریم.

همچنين از دكتر احمد عامري مدير محترم كلينيك نوين ديدگان سپاسگزاريم و با تمام وجود قدردان لطف بزرگ دوست خوبمان خانم مژگان راستگو هستيم كه اين كلينيك را براي درمان چشم كودكان محروم به ما معرفي نمودند و هماهنگيهاي لازم براي جلب مشاركت پزشكان متخصص چشم را برعهده گرفتند.

 

با آرزوي ديدن برق شادي در چشمان تمامي كودكان...

كميته درمان همدلان كودك