چشمان زیبای فاطمه با من و تو حرف مي زند


گزارش درمان فاطمه

فاطمه، دختر بچه‌ای هفت ساله از روستایی دور افتاده در شهرستان ملایر است که با انحراف شدید هر دو چشم، قدم به این دنیای بزرگ گذاشته بود. چشمان او هیچگاه یاریش نمی‌کرد تا به راحتی بازی کند و زیبایی‌های روستای زادگاهش را به وضوح ببیند. 
 
هنگامی که این فرشته کوچک به کمیته درمان همدلان کودک معرفی شد، یار صمیمیمان خانم راستگو بلافاصله به یاریمان شتافت و وقت ویزیت دکتر عامری را برای این عزیز هماهنگ کرد. بدین ترتیب، مادر فاطمه با دلی سرشار از امید و آرزو راهی تهران شد تا کودک دلبندش را به دست دکتر جراح بسپارد. 
 
و این بار فرشته نور و تقدیر به دستان دکتر احمد عامری قدرتی عطا کرد تا بدین واسطه، چشمان فاطمه به زیبایی‌ بدرخشد و توان نیک دیدن را بازیابد. 
 
روز یکشنبه ۲۷ آذر هر دو چشم این دختر نازنین، در بیمارستان فارابی تهران و به دست توانای دکتر مهربانش که حق الزحمه‌ای بابت عمل دریافت نکرد، جراحی شد و فاطمه دور روز بعد به همراه والدینش به روستای خود بازگشت. 
 
این دخترک کلاس اولی، از روز شنبه شاد و خوشحال پشت میز کلاسش خواهد نشست و همچون دیگر بچه‌های کلاس، به درستی خواهد خواند: بابا نان داد! 
 
دکتر احمد عامری عزیز؛ از طرف فاطمه و خانواده‌اش و بچه‌های گروه همدلان کودک دستان پر مهر شما را به گرمی می‌فشاریم و صمیمانه از شما متشکریم. 
کمیته درمان همدلان کودک
 (عکس: چشمان فاطمه پس از جراحی)