دوره دوم آموزش فنی ‌جوشكاري به پایان رسید


گزارش مهارت آموزی - دوره دوم آموزش فنی ‌جوشكاري به پایان رسید

 

بار دیگر این افتخار را داشتیم تا با کمک دست اندرکاران گروه صنعتی ایران خودرو، برگی دیگر از آموزشهای فنی – حرفه‌ای و مهارت‌های زندگی را برای نوجوانان مستعد این مرز و بوم ورق بزنیم. 
 
در ادامه موفقیت دوره پیش، در بهار سال جاری کلاسهای دوره دوم «طرح کارورزی» در مرکز آموزش علمی – کاربردی گروه صنعتی ایران خودرو تشکیل گردید. این دوره نیز با حضور تعدادی نوجوان علاقه‌مند معرفی شده از سوی انجمن‌های حامی کودکان کار و خیابان برگزار شد. 
 
در این دوره نوجوانان توانستند به صورت تئوری و عملی، مهارت‌های اولیه جوشکاری برق را بیاموزند. به موازات حرفه آموزی و کارگاه‌های عملی، کلاسهای آموزش مهارت‌های زندگی نیز برای این نوجوانان برگزار و دریچه‌ای دیگر از سبک و روش زندگی به روی آنان گشوده شد. 
 
در تاریخ پنجم تیرماه این عزیزان توانستند گواهینامه فارغ التحصیلی خود را طی مراسمی ویژه دریافت نمایند. در این مراسم نوجوانان فارغ التحصیل دوره قبل نیز حضور داشتند و آموخته‌ها و تجربیات خود را با کارآموزان جدید به اشتراک گذاشتند. 
 
بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، قرار است بعد از ماه رمضان برای این نوجوانان دوره تکمیلی مهارت‌های فنی با عنوان جوشکاری Co۲ و به موازات آن، دوره مهارت‌های اجتماعی، در همین مرکز ارائه گردد. 
 
در این راه، همچون گذشته سپاسگزار همراهی و پشتیبانی مسئولین محترم گروه صنعتی ایران خودرو هستیم. همچنین قدردان مربیان دلسوزی هستیم که به صورت داوطلبانه در این طرح حضور یافتند و صمیمانه در امر آموزش این عزیزان مشارکت نمودند. 
 
امیدواریم با برگزاری چنین دوره‌هایی بتوانیم در مسیر رشد این نوجوانان مستعد و شایسته قدمی برداریم. 
 
کمیته آموزش و تحصیل همدلان کودک