جراحي مهدي خنده بر لبهاي پدر و مادرش نشاند


گزارش درمان مهدی

 وضعيت بيماري مهدي كوچولو، همان كودك بانمكي كه عكس كراوات زده اش را در فراخوان داشتيم، ما را نگران كرده بود. دلواپس تاخير در زمان جراحي او بوديم كه به لطف حمايتهاي شما دوستان و زحمات تيم زنجيره اميد، شرايط جراحي زودتر از آنچه تصورش را مي كرديم، فراهم شد. 

مهدي روز شنبه 19 شهريور در مركز طبي كودكان در بيمارستان امام خميني بستري شد و روز دوشنبه 21 شهريور، قلب كوچك و بي رمق او، به دست تواناي دكتر رادمهر جراحي شد.
از آنجا كه جراحي قلب براي اين كودك 4 ساله، عملي دشوار است، مهدي هنوز در CCU بستري است و تحت مراقبتهاي ويژه قرار دارد. طبق دستور پزشك، چون هيجان براي اين كودك نازنين خوب نيست، حتي پدر و مادرش هم چند روزي اجازه ملاقات با او را نداشتند.

به لطف خدا، وضعيت عمومي مهدي كوچولو بهتر شده و اميدواريم طي چند روز آينده از CCU به بخش كودكان منتقل شود تا بتواند در آغوش گرم مادرش آرام بگيرد و در كنار خانواده اش، شيريني كودكي را تجربه كند...

از دوستان صمیمی و پرمحبتی که در تامین هزینه جراحی مهدي کوچولو، همیاری نمودند و از تیم تلاشگر زنجیره امید كه با حمايت خود به این کودک رنجور جان تازه ای بخشیدند، بینهایت سپاسگذاریم.
گروه همدلان کودک