قلب «دنيا» دوباره پرتپش شد


گزارش درمان دنیا

 

خورشید هرصبح «دنیا» را بیدار می‌کند؛ بر قلبش می‌تابد؛ گرمای عشق می‌کارد؛ و نوید یک روز درخشان و پرامید را می‌دهد. روزی که سرانجام او می‌تواند شادمانه... کودکانه... پرنفس تا ته دشتهای زیبای روستا بدود! 
 
یازده سال از عمر «دنیا» می‌گذرد. اهل دیار کردستان است؛‌زاده شده در روستای آرزند از توابع شهرستان دهگلان. او در کلاس چهارم دبستان درس می‌خواند. همراه پدر و مادر و خواهر چهارساله‌اش در خانه‌ای دو اتاقه، ساخته شده از خشت و گل و چوب زندگی می‌کند. و پدرش کارگر ساده‌ای است که به سختی از پس مخارج روزانه زندگی بر می‌آید. 
 
خانواده از ۸ ماهگی متوجه بیماری قلبی دنیا شدند. حفره موجود در قلبش که از بدو تولد همراهش بوده، او را با یک بیماری سخت مواجه ساخته است. دنیا پیش از این، دو بار عمل جراحی قلب انجام داده و این بار برای نوبت سوم جراحی، تحت حمایت مالی بنیاد همدلان کودک قرار گرفت تا هزینه بالای عمل وی تامین گردد. 
 
این کودک با هماهنگی دوستان مددکار موسسه زنجیره امید در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران بستری شد. وی ابتدا، در تاریخ ۱۸ مرداد آنژیو شد و پس از آن، تا اواسط شهریور ماه در بخش قلب بیمارستان بستری و تحت معاینه بود تا سرانجام توسط دکتر صادقپور عمل جراحی قلب باز
 
بر روی وی انجام گرفت. خوشبختانه پس از جراحی، اکو و معاینات قلبی نتیجه عمل را مثبت نشان داد و وضعیت زهرا بتدریج رو به بهبود گذاشت. 
 
هزینه جراحی وی در بیمارستان مدرس تهران حدود دوازده میلیون ریال شد که دو نفر از حامیان صمیمی بنیاد همدلان کودک، هریک نیمی از این مبلغ را پرداخت نمودند. و ما صمیمانه سپاسگزار مهربانی این عزیزان هستیم. 
 
بیایید با هم دعا کنیم: «دنیا» ی ما همیشه شاد و پرطراوت بماند... 
 
کمیته درمان همدلان کودک
 
عکس دنیا پس از جراحی در بیمارستان شهید رجایی