دريچه هاي «اميد» بار دگر گشوده شد!


گزارش درمان امید

 

پارسال هنگام تحویل سال نو سر سفره هفت سین پدر و مادر «امید» تنها یک آرزو داشتند... و آن، سلامتی فرزند دلبندشان بود... و امسال امید بر سر آن سفره و در کنارشان، به بهار خوشامد خواهد گفت... اینبار با قلبی خالی از درد... سرشار از امید! 
 
 «امید» متولد ۲۳ بهمن ماه ۷۳ است. این نوجوان به همراه ۴ نفر اعضای خانواده در شهرستان شیروان سکونت دارند. حدودا سه سال پیش خانواده وی متوجه نارسایی قلبی فرزندشان شدند و از آن زمان تا کنون، در تب و تاب معالجه او هستند. 
 
امید در دیماه امسال از طریق نماینده بنیاد همدلان در خراسان شمالی به ما معرفی گردید. سپس با نظارت کمیته درمان همدلان هماهنگیهای لازم برای اعزام وی به تهران و مراجعه به پزشک متخصص انجام پذیرفت. مطابق با نظر دکتر قاسمی جراحی برای وی ضروری تشخیص داده نشد و فقط دارو تجویز گردید. اما با بازگشت وی به شیروان حال امید رو به وخامت رفت و به تشخیص دکتر برک‌پور، امید برای جراحی قلب فوری آماده شد. 
 
برای تامین هزینه این جراحی، بنیاد همدلان کودک همچون همیشه از کمک و همراهی یاران باوفای خود بهره‌مند گردید و توانست طی فراخوان شماره ۳۰ مورخ ۱. ۱۲. ۹۱ مبلغ ۳ میلیون تومان مورد نیاز را در مدت ۵ روز گردآوری نماید. 
 
با توجه به فوریت این جراحی، پس از تعهد پرداخت هزینه توسط این بنیاد، ‌ امید سریعا در بیمارستان جوادالائمه مشهد بستری و در دوم اسفندماه توسط دکتر برک‌پور تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت. خوشبختانه عمل، با موفقیت انجام شد و نتیجه آن رضایت بخش اعلام گردید. عکس فوق، امید را پس از جراحی در بیمارستان نشان می‌دهد. کل هزینه جراحی قلب امید، حدود ۵. ۴  میلیون تومان شد که از این رقم ۳ میلیون تومان آن توسط بنیاد همدلان کودک پرداخت گردید. 
 
امید شاگرد مستعد و درسخوانی است. او علیرغم ناراحتی قلبی و درد و رنج ناشی از این بیماری، امسال در دانشگاه پذیرفته شده و در رشته نرم افزار کامپیو‌تر مشغول به تحصیل است. خوشبختانه با تماس با امید و پدرش اطمینان یافتیم که حال او رو به بهبود است و بزودی در سر کلاسهای درسش حاضر می‌شود. 
 
از شما خوبان ممنونیم... شمایی که دلهای مهربانتان را به قلب او پیوند زدید... باشد که در این سختی روزگار... «امید» همواره برقرار باشد و ماندگار! 
 
گروه همدلان کودک