حکایت رنج جانکاه دو خواهر


حکایت رنج جانکاه دو خواهر
صورت و بدن سوخته دو دختربچه از روستای کاظم آباد حوالی شهر تازه تأسیس عشق‌آباد طبس در خراسان جنوبی که ناله‌شان به آسمان بلند است، واقعاً چگونه می‌توان این موضوع را هضم کرد. 
 دو خواهر، نازنین زهرا سه ساله و فرزانه هفت ساله، چهار ماه پیش در هوای گرگ‌ومیش روستا برای گرم کردن خود آتشی در حیاط‌ خانه برپا کرده و برای شعله‌ور کردن آن آتش از یک بشکه ده لیتری نفت استفاده کردند که به هنگام ریختن روی آتش به دلیل آغشته بودن نفت با بنزین، آتش به این دو دختربچه سرایت می‌کند و حادثه‌ای غم‌انگیز رقم می‌خورد.
یوسف، پدر این دو عزیزکه امرارمعاش خانواده را از راه چوپانی می‌گذراند درباره آن روز خاکستری زندگیشمی گوید: «در زمان حادثه در کنارشان نبودم  و زمانی که به درمانگاه رفتم، بچه‌هایم را از شدت سوختگی نشناختم.»
او با همه وجود قدردان کسانی بود که قدمی برای درمان دو نونهالش برداشتند و مرحمی بر دردهایشان شدند. یوسف از زبان پزشکان معالج فرزندانش می‌گوید روند کامل بهبودی این دو کودک پول زیادی می‌طلبد؛ مبلغی بیش از سی میلیون تومان. با همه این احوال او شاکر خداوند مهربان است و امیدوار است که راهی برای دخترانش گشوده شود. هزینه‌های اولیه مداوای آنها  چهار میلیون تومان شد که از طریق نیکودلانِ این بنیاد، مبلغ  مذکور تأمین و به‌حساب بیمارستان سوانح سوختگی یزد واریز شد.
ضمناً به دلیل دل‌خراش بودن تصاویر، از گذاشتن عکس در گزارش معذوریم.
به امید دنیایی آری از رنج برای همه کودکان
بنیاد همدلان کودک و نوجوان