كتاب قصه كودكان را گشوديم!


كتاب قصه كودكان را گشوديم!

می خواهیم یاد بدیم و شاد كنيم و بخندانیم... اينگونه بود كه به اتفاق هم پروژه قصه خوانی برای کودکان و نوجوانان بیمار و  آسیب دیده رو شروع کردیم.

این پروژه با هماهنگي كميته آموزش و تحصيل بنياد همدلان كودك و نوجوان، با اهداف آموزش دروس مختلف زندگی و همچنين شاد کردن و سرگرم نمودن کودکان و نوجوانان بیمار و آسیب دیده در جهت تقويت روحيه و كمك به بهبود آنان آغاز شد.

در اين راستا يك کارگاه 2روزه در روزهاي 6 و 13 شهریور برگزار گرديد كه تدريس اين دوره را خانم كاظمي نازنين بر عهده داشت. در اين كارگاه، بيش از 30 نفر داوطلبِ خالص و صميمي حاضر شدند و نحوه تعامل با كودكان بیمار و آسیب دیده و شیوه های قصه‌خوانی را  آموختند.

از اين پس، عاشقانِ كودكان در تیمهای 5 نفره برای همدلي با بچه ها راهی بیمارستان های مختلف سطح شهر تهران می‌شوند. در اين خصوص هماهنگي‌هاي لازم با واحد مددكاري بيمارستان ها  نيز صورت خواهد گرفت.  همچنين قرار است ماهی یکبار گرد هم آييم تا تجارب ماه گذشته رو با هم شریک شويم و بيشتر از هم بياموزيم.

از خوبانِ قصه‌گو، خانم‌ها كاظمي و چايكار عزيز ممنونيم و قدر مهربانيشان را مي دانيم.

همينطور از گروه تلاشگران براي هماهنگي جهت در اختيار گذاشتن محل اين كارگاه سپاسگزاريم.

و تشكري ويژه از آقاي ببري عزيز كه هميشه صبورانه با روي باز ما را پذيرا هستند و اولين گردهمايي اين پروژه را در دفتر كلينيك مهرآذر فراهم ساختند.

به امید سلامتی و شادی برای همه بچه‌هاي سرزمينمان...

كميته آموزش و تحصيل بنياد همدلان كودك و نوجوان