خوشحالي دانش آموزان چشم انتظار در جاده مهر....


لوازم تحریر سال 95
خوشحالي دانش آموزان چشم انتظار در جاده مهر....
(گزارش فراخوان لوازم تحریر سال 95 کد ویژه: edu95052055)
 
بر جاده «مهر» قدم بگذار!
آن دور دست مدرسه‌اي است
و نگاه معصوم كودكي دوخته به راه!
همدلان عزیز؛ 
امسال هم با ياري و همدلي شما عزیزان، دانش آموزان تحت پوشش بنياد همدلان كودك و نوجوان با كوله‌هاي همدلي راهي مدارس شدند... كوله‌اي از انواع دفتر، مداد، مدادرنگی و ... حتي بسته سلامت (ليوان، مسواك و خميردندان) و همراه با کلی آرزوهای خوب
 
لوازم تحربر
 
امسال با ياري شما همراهان همدل، به چشم انتظاري بیش از  2.000 کودک و نوجوان پايان داديم... اين دانش آموزان اميدوارتر و مصمم‌تر بر جاده مهر قدم گذاشته و شادمان و خندان راهی مدرسه شدند. خلق چنين خاطرات خوشي براي هیچ کودکی ميسر نمي شد مگر با همراهي و همدلي تك تك شما عزيزان!
 


لوازم تحریر
 
دوستان عزیز؛ چه خوب شد بهانه نرفتن به مدرسه، ترس و خجالت از نداشتن نوشت افزار، بهانه نداري  و ... را از بين برديم! تا اين دانش آموزان دغدغه اي در اين خصوص نداشته و حتي آسودگي خاطري براي خانواده آنان باشد تا مست عطر مهر و محبت باشند....
 
عزیزان؛ این چهره هاي خندان فقط مختص یک منطقه نیست بلکه از جای جای ایران عزیز، صدای این لبخندهاي شيرين به گوش می رسد:
 
نقشه لوازم تحریر
 
استان / شهر شهرستانها و روستاها
تهران (خلیج، کن، پاکدشت و ورامین، شهرری)  (328)
ماکو (شوط، صوفی، قره زمین، طوره، سنق، پولاگلدی، حسینعلی کندی، قره ایاق، تیمورآباد) (380)
بجنورد (پسرکانلو، تاتار، خندقلو، قراجه، کلاب، مملجه، ناظرآباد) (141)
قم (24)
تبریز (آخماقیه، خلجان، کرجان، حومه تبریز)  (262)
چهارمحال و بختیاری (اردل، سرمور، عزیزآباد، لیرابی، 12 امام، سرچاه، قراب، لشتر، کاج، عالیکوه، شهید امامی (دره توت)، ده کهنه، ممسنی، دشتک، بهشت آباد، رستم آباد، لندی و عشایر استان) (273)
کرج (زورآباد، لم آباد، سرآسیاب، ملارد، قشلاق، صالح آباد) (93)
همدان (اسدآباد) (62)
فارس (فیروزآباد) (30)
خوزستان (سردشت، دزفول، صیدون، ایذه، لالی، الوار، رامهرمز، مسجد سلیمان، گتوند، اندیکا) (197)
لرستان (درود) (223)
سیستان و بلوچستان (غرب زاهدان، منطقه کریم آباد، پشت جام) (50)
تعداد کل دانش آموزان = 2,063
 
لوازم تحریر 95
 
جایتان سبز بود هنگام تحويل لوازم به كودكان و لحظات شیرین این مشارکت باشکوه که در حافظه دوربین‌ها ثبت شده  و جهت حفظ حریم دانش‌آموزان و خانواده هاي آنان، تنها تعداد اندك و گزينشي در گزارش آورده شده است.
کل مبلغ هزینه شده جهت تهيه لوازم‌التحرير براي 2.063 دانش آموز رقم 105 ميليون و 112 هزار تومان گرديد كه اين رقم با كسب تخفيف بسيار متمايز و قابل توجه، حاصل شده است. لازم به ذكر است كه كيفيت كوله‌پشتي و نوشت‌افزار تهيه شده از استاندارد بالايي برخوردار بوده و در انتخاب لوازم بر روي کیفیت آن تمركز خاص صورت گرفته است.
بودجه مورد نياز اين پروژه با ياري و همراهي كم نظير هموطنان مهربان داخل و خارج كشور، طي مدت كمتر از يك ماه طي فراخوان تحصيل مورخ 95.5.20 جمع‌آوري گرديد. شايان ذكر است كه 64 ميليون تومان از اين مبلغ از طرف جناب آقاي دكتر صمدي (مديريت محترم عامل شركت اورند پيشرو) اهدا شده گرديد. 
آري؛ بدين ترتيب، يك پروژه مهم ديگر به یاری سبز دستان پرمهر و قلوب عاشقتان به پايان رسيد... و اين كار ارزشمند بي‌شك به همت تيمي از ياران همدل به ثمر نشست. ما صميمانه سپاسگزار تمامي عزیزاني هستیم كه ما را در فرايند تامین مالي، تداركات، خريد، بسته بندي، حمل و نقل و ... ياري نمودند.
توان همدلي‌تان  پایدار
بنیاد همدلان کودک و نوجوان
                                                                                       مهر 1395