آوای کودکانه


نیکان همدل و 3 کودک
از سایت موسسه خیریه نیکان:
 
مؤسسه خیریه نیکان دو سوم هزینه جراحی سه کودک دوست داشتنی را پرداخت کرد. نیکان توسط فراخوانی که بنیاد همدلان کودک و نوجوان برای حمایت این بچه‌ها گذاشته بود از بیماری آن‌ها و مشکل مالی خانواد‌هایشان مطلع شد. 
یعقوب، علی و کلثوم سه کودک از خانواده‌هایی محروم هستند که از نظر معیشتی در مضیقه‌اند و از کمترین امکانات زندگی برخوردارند. 
یعقوب ۵ ساله است و از بدو تولد مبتلا به نقص دیواره بین دو دهلیز قلب بود. ریه او نیز یک مرتبه تحت عمل جراحی قرار گرفته است. پای او دچار معلولیت است و باید در آینده عمل شود. هزینه تقریبی درمان او  ۰۰۰، ۰۰۰، ۸ تومان برآورد شده بود. مبلغ  ۰۰۰، ۰۰۰، ۴ تومان از این هزینه توسط نیکان پرداخت خواهد شد. خوشبختانه او چندی پیش تحت عمل موفقیت آمیز قلب قرار گرفت و دوره نقاهت را سپری می‌کند. 
علی و کلثوم ۴ ساله‌اند و هر دو از بدو تولد به کم شنوایی عمیق دو طرفه مبتلا بودند. آن‌ها کاندیدای جراحی کاشت پیوند شنوایی هستند و هزینه جراحی هر یک از آن‌ها  ۰۰۰، ۰۰۰، ۶ تومان است. نیکان مبلغ  ۰۰۰، ۰۰۰، ۹ تومان برای جراحی این دو کودک پرداخت کرد. 
در مجموع  ۰۰۰، ۰۰۰، ۷ تومان باقیمانده جراحی این سه عزیز توسط خانواده و مددکاری بیمارستان تأمین می‌شود. نیکان آرزومند تندرستی تمامی کودکان، دیدن لبخند شادی و شنیدن طنین آوای کودکانه‌شان در سراسر جهان است.