بهاره قدم زنان به استقبال بهار خواهد رفت


گزارش درمان بهاره
داستان بهاره ده ساله، اما قصه دیگریست. داستانی جدای از زندگی خیلی از کودکانی که تاکنون تحت حمایت بنیاد همدلان قرار گرفته‌اند. 
بهاره که متولد مردادماه سال ۱۳۸۴ است در حالی به شیرخوارگاه آمنه سپرده شد که تنها یک ماه قبل و با عارضه سندرم پری دریایی پا به این دنیا نهاده بود. چند سال بعد او را به مجتمع بهزیستی فیروزکوه سپردند و هم اکنون نیز در این مجتمع زندگی می‌کند. 
او ابتدا به علت ضایعه نخاعی تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از آن شش بار برای عمل پا به بیمارستان مراجعه کرد. 
طبق نظر پزشکان، عمل اصلاحی و پیوند استخوان دو طرف کف پا برای بهاره، می‌بایستی هرچه سریع‌تر و قبل از اتمام سن رشد او صورت گیرد که در آن عمل انحراف پای بیمار رفع تا اصلاح نهایی انجام شود. 
هزینه‌های درمان بهاره که توسط موسسه خیریه سیب سرخ به بنیاد همدلان معرفی شده بود مبلغ ده میلیون تومان بود، در حالی که کل درآمد بهاره کوچولو، ماهانه مبلغ ۴۵ هزار تومان از بهزیستی می‌باشد. 
اما خدای مهربان نخواست بهاره مظلوم ما، بیش از این درد بکشد و در روند جمع آوری مبلغ در فراخوان شماره ۶۱ بنیاد همدلان کودک، همدلی پیدا شد که با یاری او بهاره نیز از درد و رنج رهایی یافت. 
این همدل بزرگوار که نخواست نامش ذکر گردد کلیه هزینه‌های درمان بهاره را پرداخت نمود و خوشبختانه بهاره در روز ۱۹ آبان ماه در بیمارستان آتیه با موفقیت عمل شد. 
یاور مهربان بهاره علاوه براینکه دست بهاره را گرفت تا بایستد، همه هزینه‌های درمانی و تحصیلی بهاره را در زمان حیات خویش برعهده گرفت تا به بهاره و همه کسانی که در این دنیای غبار گرفته به دنبال نور امیدی هستند، انگیزه و شوق زیستن بدهد. 
آری یک بار دیگر انسانی شریف و با وجدان ثابت کرد که هنوز دنیا جایی برای زیستن است. 
در زمان تهیه و انتشار این گزارش خبر می‌رسد که پای بهاره در گچ و اتل است تا درمان‌های نهایی انجام شود و به امید خدا بهاره، بهار امسال را، با قدم زدن در طبیعت تجربه کند. 
برای بهاره نازنین! آرزوی بهبودی کامل و همچنین برای همدل دلسوز و شریف او و همه همدلان مهربان که دلشان برای کودکان و نوجوانان عزیزمان می‌تپد، آرزوی سلامتی و کامیابی داریم. 
 
بهارم، دخترم، چون خندهٔ صبح
امیدی می‌دمد در خنده تو
به چشم خویشتن می‌بینم از دور
بهار دلکش آیندهٔ تو!