عرفان به زندگی لبخند میزند


گزارش درمان عرفان
عرفان ۱۱ ساله  در مردادماه سال ۱۳۸۳ متولد شد، در حال که به طور مادرزادی مبتلا به عارضه حفره قلبی (ASD) بود او که ملیت افغان دارد متأسفانه  تا بیش از این در هیچ مرکز درمانی بستری و تحت درمان قرار نگرفته بود.
مخارج خانواده پنج نفره عرفان که در منزل ۶۵ متری استیجاری زندگی می‌کنند، توسط  مادر و خواهرزاده عرفان از طریق خیاطی تأمین می‌شود. که آن هم ناچیز است و کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد. پدر ۳۹ ساله عرفان که  قربانی جنگ و خشونت افغانستان است و از بمباران  چند ترکش در کمر دارد نمی‌تواند کار کند و مخارج خانواده را تأمین نماید. متأسفانه عموی عرفان که قبل از این کمک خرج خانواده نیز بوده به دلیل بیماری فوت شده است. از سوی دیگر اندک پس‌انداز خانواده برای درمان  فرزند آخر که در بدو تولد مبتلا به زردی بوده، صرف شده است و به این شکل بود که او  در آذرماه از طرف مددکاری بیمارستان شهید رجایی به بنیاد همدلان کودک معرفی و تحت حمایت بنیاد قرار گرفت.
هزینه‌های درمان عرفان به علت ملیت افغانی او بسیار سنگین شد. مبلغ لازم برای عمل او  ۲۲ میلیون تومان اعلام شد که بخشی از طریق خانواده تأمین و با تخفیف خوبی که بیمارستان شهید رجایی داد، مبلغ ۱۵ میلیون تومان آن از طریق فراخوان شماره ۶۴ بنیاد همدلان و به همت و نوع‌دوستی همدلان عزیز تأمین شد و خوشبختانه عرفان این مرد کوچک در  آذر ماه  در بیمارستان شهید رجایی و توسط دکتر افتخاری با موفقیت تحت عمل جراحی قرار گرفت.
جا دارد از تک تک دوستان عزیزی که با همدلی خود امکان عمل و بازگشت سلامتی را برای این نوجوان عزیز مهیا نمودند قدردانی نمائیم و از قول حضرت حافظ بگوییم:
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد                   وجود نازکت آزرده گزند مباد