گزارش درمان کودکان در شاخه گوش و حلق و بینی


گزارش درمان کودکان در شاخه گوش و حلق و بینی
درود بر همدلاني هاي گرامي
 
شاخه گوش و حلق و بيني كميته درمان بنياد همدلان كودك و نوجوان علاوه بر تقبل هزينه هاي كاشت حلزون و سمعك و جراحي هاي گوش، خدماتي در زمينه توانبخشي كه شامل خدمات گفتار درماني و تربيت شنيداري و كاردرماني است به كودكان و نوجوانان ارايه مي دهد كه در اغلب موارد اين خدمات به كودكان و نوجواناني ارايه مي شود كه با همراهي بنياد همدلان سمعك دريافت كرده اند يا كاشت حلزون انجام داده اند.
 
محمدمعين، زهرا، اميرعباس، روشا، مهيا، اميرحسين، نگار، نازنين زهرا، نرگس،  ستار و زهراسادات كودكاني هستند كه در ماه مهر 10جلسه خدمات توانبخشي را با حمايت بنياد همدلان كودك و نوجوان دريافت كردند. مجموع هزينه هاي خدمات توانبخشي اين عزيزان معادل سه ميليون تومان بود كه توسط بنياد به حساب مراكز توانبخشي واريز شد.
 
بنياد همدلان كودك و نوجوان با حمايت ها و كمك هاي بي دريغ شما ياران و حاميان گرامي، تلاش مي كند تا عاطفه و مهرباني را بدرقه راه كودكان سرزمین اطلسی ها كند، پروانه اي باشد براي شمع وجودشان و پنجره ای بگشايد برای دیدن افق فرداهای شان.
 
مهربانی نقش هر نقاش نیست هر که نقشی را کشید نقاش نیست. نقش را نقاش معنا می دهد، مهربانی نقش یار است، حیف که یار نقاش نیست.
 
تا درودي ديگر بدرود
بنیاد همدلان کودک و نوجوان