گزارش درمان کودکان کم شنوا و ناشنوا


گزارش درمان کودکان کم شنوا و ناشنوا
گزارش کودکانی که تحت عمل جراحی كاشت حلزون قرار گرفته اند
 
 
آمديم با دستي پر از خبرهاي خوب، خبرهايي حاكي از عشق و محبت.....آمديم تا بگوييم كه با تكيه با قلب هاي آكنده از مهر و مهرباني و همدلي شما توانستيم به كودكاني از اين سرزمين ياري برسانيم كه شنيدن آواي پرندگان، صداي چشمه سارها، صداي لالايي مادر و صداي زندگي براي شان معنا و مفهومي نداشت و اكنون طور ديگري به زندگي نگاه مي كنند و زندگي را بهتر مي شنوند......
 
پدر و مادرهاي شان به قدري خوشحالند كه در لابلاي نقل اولين لحظه شنيدن صداي شان گريه امان شان نمي دهد.... اشك شوق مي ريزند و دعا به جان مهرباناني مي كنند كه آن ها را به آرزوي شان رساندند.....
 
 
بد نیست بدانید كه مدت زمان انتظار كودكان در نوبت جراحي كاشت حلزون بر اساس نوع پروتز، كاشت دولتي يا آزاد متغير است. و در ادامه با معرفي كودكاني كه شنيدن صداي زندگي را با حمايت هاي شما تجربه كردند، در خدمت تان هستيم: 
 
سهیل ک. کودک ۵ ساله ساکن یکی از روستاهای بم است.که از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی شدید بود. سهیل کاندید کاشت حلزون بود که در فراخوان 86 در 28 تير ماه به یاری شما عزیزان مبلغ ۳ میلیون تومان به حساب هیات امنا واریز گردید. و در تاریخ ارديبهشت 97 در بیمارستان شفای کرمان جراحی شد و درحال حاضر دو ماه است که تحت پوشش بنیاد همدلان در کلاس های گفتار درمانی و تربیت شنیداری شرکت می کند.
 
امیر علی ب. کودک ۶ ساله اهل خراسان شمالی است که از بدو تولد مبتلا به ناشنوایی بودو کاندید کاشت حلزون بود در فراخوان 86 در 28 تير ماه به حمایت شما مهربانان مبلغ ۳ میلیون تومان به حساب هیات امنا واریز گردیدو در تاریخ اسفند 96 در بیمارستان قائم مشهد جراحی شد و جهت تکمیل فرآیند درمان از اواخر فروردین در کلاس های گفتار درمانی و تربیت شنیداری شرکت می کند.
 
امیر حسین ب. کودک 3 ساله ساکن یکی از روستاهای خراسان شمالی است.که از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی شدید بودو کاندید کاشت حلزون بود که در فراخوان 88 درمورد حمایت شما عزیزان قرار گرفت و مبلغ ۳ میلیون تومان به حساب هیات امنا واریز گردید و در تاریخ مهر ۹۷در بیمارستان قائم مشهد توسط دکتر رجبی جراحی شد. و جهت تکمیل فرآیند درمان تحت پوشش بنیاد در کلاس های گفتار درمانی و تربیت شنیداری مرکز صبا شرکت می کند. 
 
 
امیر حسین ر. کودک ۴ ساله اهل مشهد است که از بدو تولد مبتلا به ناشنوایی شدید بود و کاندید کاشت حلزون شناخته شد. در فرخوان 92 با حمایت شما عزیزان مبلغ ۳میلیون تومان به حساب هیات امنا واریز گردید و در تاریخ آذر 96 در بیمارستان قائم مشهد جراحی شد و در مرکز شنوا گستر به صورت رایگان در کلاس های گفتار درمانی و تربیت شنیداری شرکت می کند.
 
 
ماهان ب. 7 ساله ساكن كهگيلويه از بدو تولد مبتلا به كم شنوايي شديد و كانديداي كاشت حلزون شناخته شده بود. ماهان در فراخوان 92 در تاريخ دي ماه 96 مورد حمايت شما عزيزان قرار گرفت و مبلغ 3 ميليون تومان بابت كاشت حلزون به حساب هيات امنا واريز شد.  ماهان تيرماه 97در بيمارستان خليلي شيراز و توسط دكتر هاشمي جراحي شد و در حال حاضر در مركز قاصدك در كلاس هاي گفتار درماني و تربيت شنيداري شركت مي كند.
 
 
شهاب ا. کودک ۳ ساله افغان ساکن روستای نورآباد ممسنی شیراز بود که از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی عمیق بود.مبلغ کاشت حلزون این بیمار به یاری شما و درفراخوان ۱۰۲ تکمیل شد و بیمار در تاریخ تير 97 در بیمارستان کوثر شیراز جراحی شد و جهت تکمیل فرآیند درمان از مرداد ماه در جلسات گفتار درمانی و تربیت شنیداری شرکت می کند.
 
رکسانا ب. کودک ۸ ساله افغان ساکن مشهد است. که از بدو تولد مبتلا به کم‌شنوایی شدید بود و کاندید کاشت حلزون بود در فراخوان ۱۰۱ به یاری شما مهربانان مبلغ ۱۰ میلیون تومان به حساب هیات امنا ارزی واریز گردید و در تاریخ دي ۹۷ در بیمارستان بنت الهدی مشهد توسط دکتر قاسمی جراحی شد و به زودی جهت تکمیل فرآیند درمان در کلاس های گفتار درمانی و تربیت شنیداری شرکت خواهد کرد.  
 
زینب ح. کودک ۴ ساله افغانی ساکن اسلامشهر است. زینب از بدو تولد مبتلا به ناشنوایی شدید بود. و کاندید کاشت حلزون بود که در فراخوان ۱۰۲ مورد حمایت شما عزیزان قرار گرفت و مبلغ ۹ میلیون تومان به حساب هیات امنا ارزی واریز گردید. و در تاریخ آبان 97 در بیمارستان دی توسط دکتر متصدی جراحی شد.و هم اکنون در مرکز خورشید در شهر ری در کلاس های گفتار درمانی و تربیت شنیداری شرکت می کند. 
 
اميرمتین ج. کودک ۴ ساله افغانی ساکن مشهد است. اميرمتین از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی شدید بودکه کاندید کاشت حلز‌ون شناخته شد. و در فراخوان ۱۰۵ مورد حمایت شما عزیزان قرار گرفت و مبلغ ۱۰ میلیون تومان به حساب هیات امنا ارزی واریز گردید. ودر تاریخ دي  97 در بیمارستان بنت الهدی مشهد توسط دکتر قاسمی جراحی شد و جهت روند تکمیل فرایند درمان به زودی در کلاس های گفتار درمانی و تربیت شنیداری شرکت خواهد کرد. 
 
سیدعلی اصغر م. کودک ۵ ساله ساکن کوهدشت لرستان است. علی اصغر از بدو تولد مبتلا به ناشنوایی شدید بودو کاندید کاشت حلزون بودکه در  فراخوان ۱۰۶ مورد حمایت شما عزیزان قرار گرفت و مبلغ ۳ میلیون تومان  جهت خرید پروتز حلزونی گوش به حساب هیات امنا واریز گردید و در تاریخ آبان 97 در بیمارستان بعثت همدان توسط دکتر فراهانی جراحی شد. و جهت تکمیل فرآیند درمان به زودی در کلاس های گفتار درمانی و تربیت شنیداری شرکت خواهد کرد.
 
بار دیگر سر تعظیم فرود می آوریم در برابر شما بزرگ مردان و بزرگ زنان روزگار و دست تک تک شما را به مهر می بوسیم....
 
جهان شود لب پر خنده ای اگر مردم
کنند دست یکی در گره گشایی هم