گزارش درماني فراخوان 87


گزارش درماني فراخوان 87
 
با درودي ديگر به تمامي سروران گرامي، گزارش مختصري از فراخوان 87 را تقديم مي كنيم.
 
سلیمان م. پسر کوچک افغان مان که در بیمارستان رجایی بستری بود به کمک شما حامیان عزیز عمل شد و بعد از سپری کردن دوره پس از عمل، آی سی یو را ترک کرده و امروز وارد بخش شده است. بر روی این کودک هشت ساله که از بیماری قلبی رنج می برد عمل سخت و پیچیده TF انجام شده که نوعی عمل قلب باز با پیچیدگی های بسیار است که هزینه تخمینی آن 30 میلیون تومان برآورد شده بود که همدلان 10 میلیون آن را تقبل کرده بود و با فراخوانی که گذاشتیم 10 میلیون تومان مورد تعهد همدلان جمع آوری شده و نگرانی بابت این تعهد وجود ندارد که این خیال آسوده را مرهون لطف و مهربانی تک تک شما عزیزان هستیم که برخود لازم دانستم ضمن انتقال این خبر خوش، از یاری سبز شما که به موقع وبجا شامل حال همه مددجویان می شود سپاس گزاری کنم.
 
اميرمحمد م. شش ساله و اهل روستايي در بجنورد كه كم شنوايي شديد دوطرفه داشت و خانواده به دليل مشكلات مالي نتوانسته بودند اقدامي براي بهبود شنوايي كودك شان انجام دهند. پدر خانواده نابينا و مبتلا به ديسك كمر بوده و قادر به تامين مخارج خانواده نيست و تنها منبع درآمد كمك هاي بهزيستي و يارانه است. با هماهنگي بنياد همدلان و کلینیک شنوايي سنجي آوا یک جفت سمعک مناسب با سطح شنوایی اميرمحمد به مبلغ پنج میلیون و 200 هزار تومان تجویز شد كه سه ميليون و 300 هزار تومان آن را بنياد همدلان كودك و نوجوان تقبل كرد و سمعك تحويل اين كودك نازنين شد.
 
ياسين ر. 12 ساله و اهل بجنورد و محروم از نعمت پدر. مادر سرپرستي پنج فرزند خود را به عهده دارد و با كارهاي خدماتي مخارج خانواده را تامين مي كند. اين خانواده در حاشيه شهر و يك مسكن استيجاري زندگي مي كنند و در تامين هزينه دارو و خوراك با مشكلات زيادي روبرو هستند. با هماهنگي بنياد همدلان و کلینیکشنوايي سنجي آوا يك جفت سمعك ديجتيال پشت گوشي به مبلغ چهار ميليون و 800 هزار تومان تجويز شد كه سه ميليون و 120 هزار تومان از آن را بنياد همدلان تقبل و پرداخت كرد و سمعك تحويل ياسين عزيز شد.
 
نرگس ي. افغاني الاصل هشت ساله و ساكن مشهد. كودكي كه كاشت حلزونش با حمايت بنياد همدلان كودك و نوجوان انجام گرفت. پدر خانواده كارگر ساختماني با 800 هزار تومان درآمد است و خانواده در يك منزل استيجاري 50 متري با هفت ميليون رهن كامل زندگي مي كنند. نرگس  بر اساس تشخيص پزشك معالج براي تقويت شنيداري در كلاس هاي آموزشي و گفتار درماني نياز به دستگاه تقويت كننده FM داشت كه مبلغ آن پنج ميليون تومان بود و بنياد همدلان تامين دو ميليون و 500 هزار تومان از اين مبلغ را به عهده گرفت و دستگاه براي نرگس كوچولو خريداري شد.
 
مهرباني باغ سبزي است كه از روزنه پنجره ها بايد ديد
 
مهربانم مگذار لحظه اي روزنه پنجره ها بسته شود.