گزارش درمانی آبان ماه 97


گزارش درمانی آبان ماه 97
 
دوستان و همراهان همدلانی روز پاییزي تان به نیکی و خوشی
مهربانی صفت بارز عشاق خداست، یادمان باشد از این کار ابایی نکنیم.
 
عزیزان گزارش درمانی آبان ماه 97 در هشت شاخه تحت پوشش به شرح زير تقدیم حضورتان می  شود. اين گزارش حاصل زحمات خانم دهقاني و آشوري عزيز هست كه در هشت شاخه بنياد همدلان كودك و نوجوان دلسوزانه فعاليت مي كنند.
 
 
 
شاخه گوش و حلق و بینی
برای دختر عزيزمان یگانه از خراسان و ساکن بجنورد که از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی بود و در فراخوان ۱۰۸ مورد حمایت شما عزیزان قرار گرفت، مبلغ چهار میلیون و چهارصد هزار تومان بابت خرید سمعک این بیمار توسط بنیاد همدلان پرداخت شد.
همچنین کودکان کم شنوا و ناشنوا امیر رضا، آتنا، امیر، کیمیا، علی، نرگس، امیرعلی، آیسان، محمد معین، امیر عباس که قبلا به یاری شما حامیان بنیاد سمعک دریافت کرده و یا کاشت انجام دادند، در این ماه جلسات گفتار درمانی خود را گذراندند و همین طور هزینه های شش ماه گفتار درمانی کودک عزیزمان شهاب پرداخت شد.
در مجموع نه میلیون ودویست و پنجاه هزار تومان برای خدمات سمعک و گفتار درمانی در این بخش هزینه شد.
 
 
شاخه ارتوپدي
برای دختر عزیزمان دلنیا ساکن یکی از روستاهای کرمانشاه بود که در کودکی دچار شکستگی کتف شده بود که در اثر عدم رسیدگی به بیمار دچار انحراف ستون فقرات هم شده بود. این بیمار تحت پوشش بنیاد همدلان در بیمارستان شریعتی عمل شد و هزینه ی جراحی این بیمار توسط شما عزیزان پرداخت شد و همین طور هزینه ی تجهیزات بعد عمل دلنیا (بریس کمر) توسط همدلان پرداخت شد.
در مجموع مبلغ سه میلیون و نهصد و هفتاد هزار تومان بابت درمان این بیمار هزینه شد. 
همچنین برای دختر عزیزمان ناهید اهل ملایر که مشکل ارتوپد داشت، در بیمارستان مرکز طبی نوار عضله گرفته شد و هزینه های این بیمار توسط همدلان پرداخت شد. 
علی کودک عزیزمان ساکن جنوب تهران که در اثر سانحه ای دچار شکستگی دست شده بود در بیمارستان هفت تیر جراحی شد و هزینه های جراحی این بیمار پرداخت شد.
روشا هم در بیمارستان امام علی البرز جراحی شد و هزینه های جراحی این بیمار توسط شما عزیزان پرداخت شد.
کودک عزیزمان ابوالفضل هم به کمک بنیاد همدلان کفش طبی دریافت كرد.
پرداخت بیش از پنج میلیون و پانصد و شصت هزار تومان در بخش ارتوپد در آبان ماه برای کودکان تحت حمایت شاخه ی ارتوپد به جز یاری شما عزیزان ممکن نبود.
 
 
 
شاخه چشم
در شاخه ی چشم هم محمد به یاری شما عزیزان عینک طبی دریافت کرد. و برای کودک دیگرمان علیرضا اهل ملایر که از کودکی مشکل قرنیه چشم داشت به کمک بنیاد همدلان از بانک چشم بیمارستان فارابی قرنیه چشم تهیه شد. 
در مجموع در بخش چشم یک میلیون و ششصد و بیست هزار تومان هزینه شد.
 
 
شاخه قلب: 
فاطمه. ب از گرگان در بیمارستان رجایی تهران تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت، آرمیتا ر. از نکا در بیمارستان رجایی تهران تحت عمل فنر گذاری از راه آنژیو قرار گرفت، اشکان م. از روانسر در مرکز طبی تحت عمل آنژیو قرار گرفت و یسنا س. از کرج داروی ماهانه قلبی  و تینا ن. که از بیمارستان رجایی به ما معرفی شد دستگاه ساکشن  را دریافت کردند. 
مجموع هزینه های این بخش سه ملیون و هشتصدو بیست و شش تومان شد.
 
 
شاخه ارولوژی:
بیماران اسما ق. از زاهدان، مدینه ع. از کرمانشاه، دانیال س. از خراسان، علی ج. از مشهد، مهدیس ز. از سیستان هزینه های دارو و آزمایش و سونو گرافی را دریافت کردند. 
مجموع هزینه های این بخش: یک میلیون و ششصد و یازده هزار تومان 
 
 
 
شاخه گوارش:
سویتا م. از پیشوای ورامین، به علت کیست انگلی کبد  در مرکز طبی جراحی شد و کودکان عالیه و صهیب ر. محصولات رژیمی بدون گلوتن (سیلیاک) را دریافت کردند. 
 
درمان بیمار افغان مان شبانه ر. که از مرکز آموزشی رازی به خاطر خونریزی معده معرفی شد، به علت عدم رضایت پدر به تاخیر افتاده و بنیاد همدلان همچنان  پیگیر وضعیت این بیمار است. 
مجموع هزینه های این بخش چهار میلیون ودویست و شصت و پنج 
 
 
 
شاخه ترميمي:
فاطمه م. از اراک پمادهای ماهانه ی بیماری اکتیوز را دریافت کرد. هزینه این بخش دویست و چهل و پنج هزار تومان 
 
 
 
شاخه ريه: 
یاسا ا. از شوشتر، یاسین د. از آبیک قزوین، حسین پ. از شوشتر داروهای خود را دریافت كردند. 
مجموع هزینه های این بخش هشتصد و پنجاه و پنج هزار تومان.
 
 
 
بار ديگر قدردان زحمات شما همراهان هميشگي هستيم كه ما را در خدمت رساني به كودكان اين سرزمین حمايت كرديد.
در سرزمین خاطره‌ها آنان که خوبند همیشه سبزند
و آنان که محبت ها و دوستی ها را بر قلب شان برافراشتند همیشه به یاد می‌مانند.