گزارش درمانی آذر 99


گزارش درمانی آذر 99
درود همدلاني هاي عزيز و همراه 
در ادامه گزارش درماني آذر ماه 99 در شاخه هاي تحت پوشش به شرح زير تقديم حضورتان مي‌شود. گزارشي از خدمات درماني بنياد همدلان كودك و نوجوان و با همكاري و پيگيري هاي دلسوزانه خانم ها دهقاني و نوروزقلي. با ما همراه باشيد.
شاخه قلب: 
سامیار نوزاد ۲ ماهه ساکن بم که از بدو تولد مشکل قلبی داشت و طبق تجویز پزشک معالج باید در قلب این نوزاد باطری گذاشته می شد. سامیار در بیمارستان افضلی پور کرمان بستری و جراحی شد. هزینه های جراحی و درمان وی توسط شما مهربانان پرداخت شد. 
زینب کودک ۶ ساله ساکن کرج که مشکل قلبی داشت. زینب از بدو تولد رگ اضافه ی قلب داشت که باعث تپش قلب شده بود.زینب در بیمارستان رجایی تحت عمل جراحی قرار گرفت و هزینه های جراحی وی توسط شما حامیان عزیز پرداخت شد. 
همین طور امیر علی از کرمان داروهای ماهانه ی قلبی خود را دریافت كرد. 
در مجموع در بخش قلب بیش از سه میلیون و دویست هزار تومان هزینه شد. 
شاخه ریه : 
زینب نوزاد ۳ ماهه که از بدو تولد مشکلات ریوی -  تنفسی داشت . زینب در بیمارستان مرکز طبی تحت درمان قرار گرفت و هزینه های وی توسط بنیاد همدلان پرداخت شد. 
آراد نوزاد ۳ ماهه ساکن جنوب تهران که از بدو تولد مشکلات ریوی داشت. آراد در بیمارستان مرکز طبی بستری و درمان شد. هزینه های درمان وی توسط شما عزیزان پرداخت شد. 
همین طور هزینه های دارویی محمد طاها از گنبد و ابوالفضل از خراسان جنوبی پرداخت شد. 
در مجموع در بخش ریه بیش از دو میلیون و پانصد هزار تومان هزینه شد. 
شاخه گوارش:
سارا دختر ۱۲ ساله که مشکل روده داشت. سارا در بیمارستان نمازی شیراز بستری و جراحی شد و هزینه های درمان وی توسط شما عزیزان پرداخت شد. 
همچنین حامد ،حسین و آمانچ   از کرمانشاه داروهای ماهانه ی خود را دریافت كردند. در مجموع دربخش گوارش بیش از یک میلیون و هفتصد هزار تومان هزینه شد. 
شاخه ارولوژی : 
محمد صالح نوزاد ۵ ماهه ساکن یکی از روستاهای یزد که مشکل ورم کلیه داشت . محمد صالح در بیمارستان رهنمون یزد تحت عمل جراحی قرار گرفت و هزینه های درمان وی توسط شما حامیان عزیز پرداخت شد. 
نازنین نوجوان ۱۳ ساله ساکن بهزیستی که مشکل کلیه داشت. نازنین در بیمارستان مفید بستری و تحت درمان قرار گرفت. و هزینه های درمان وی توسط بنیاد همدلان پرداخت شد. 
محمد مهدی نوجوان ۱۲ ساله ساکن بم که مشکل مثانه داشت .پدر محمد مهدی فوت شده و تامین هزینه های زندگی بر عهده ی مادر خانواده می باشد.  محمد مهدی در بیمارستان شهدای تجریش تحت عمل جراحی پیوند مثانه قرار گرفت. هزینه های درمان وی توسط شما عزیزان پرداخت شد. 
کسری کودک یک ساله ساکن یکی از روستاهای بم که مشکل سنگ کلیه داشت. کسری در بیمارستان باهنر کرمان تحت عمل جراحی قرار گرفت و هزینه های جراحی وی توسط بنیاد همدلان پرداخت شد. 
همین طور کودکان عزیز: رضا از کهگیلویه و بویر احمد ، یاسین از آبیک قزوین، ارسلان از مشهد، دیلان  و محمد و کوهسار  از کرمانشاه، امیر مهدی از کرج، محمد سالار از ورامین داروهای ماهانه خود را تحت پوشش بنیاد دریافت كردند. و همین طور مبینا از مشهد آزمایشات خود را تحت حمایت شما عزیزان انجام داد. 
در مجموع در بخش ارولوژی بیش از چهار میلیون و ششصد هزار تومان هزینه شد.
شاخه  ارتوپد: 
سارا دختر ۹ ساله  تبریزی که یکی از پاهایش قبلا قطع شده بود و از پروتز استفاده میکرد بدلیل رشد پاهایش نیز به تعویض پروتز قدیمی خود داشت که بخشی از هزینه این کار توسط بنیاد همدلان پرداخت شد و کودکان عزیزمان پریسا مبینا زهرا و پوریا کار درمانی خودرا انجام دادند . مجموعا در این بخش  حدود ۱ میلیون و ۵۳۰ هزارتومان هزینه شده است.
شاخه گوش و حلق و بینی :  
محمد ایلیا کودک ۸ ساله اهل اسفراین که بدلیل ابتلا به نقص شنوایی بنا بر تشخیص پزشک معالج نیاز به استفاده از یک جفت سمعک پشت گوشی فول دیجیتال داشت به بنیاد همدلان معرفی شد و در فراخوان ۱۴۲ قرار گرفت و هزینه سمعک وی توسط شما نیک اندیشان جمع آوری شد و توسط بنیاد همدلان پرداخت شد و محمد ایلیا سمعک خودرا تحویل گرفت.
روناک دختر ۱۰ ساله ساکن فردیس کرج که به دلیل ابتلا به نقص شنوایی بنابر تشخیص پزشک معالج نیاز به استفاده از یک جفت سمعک پشت گوشی فول دیجیتال داشتبه بنیاد همدلان معرفی شدو در فراخوان ۱۴۴ قرار گرفت. هزینه این امر خیر توسط شما همراهان گرامی گردآوری شده وتوسط بنیاد همدلان  به حساب شرکت شایا گستر واریز شد و روناک سمعک خودرا تحویل گرفت .
محمد طاها پسر بچه ۴ ساله اهل یکی از روستاهای کرمان بود که عمل کاشت حلزونی بر روی وی انجام شد و از پردازشگر استفاده می کرد . پس از مدتی پردازشگر وی نیاز به تعویض قطعات پیدا کرد . وی در فراخوان ۱۴۴ قرار گرفت و هزینه موردنیاز توسط شما همدلانی های گرامی تامین شد و توسط بنیاد همدلان به حساب شرکت سهند طب واریز شد و وی تجهیزات مورد نیاز خود را تحویل گرفت.  
کودکان عزیزمان سهیل و مبینا نیز گفتاردرمانی خودرا انجام دادند.  در این شاخه بیش از ۱۳ میلیون و ۳۰۰هزار تومان هزینه شد.
ترمیمی :   
ماهان وباران دوقلوهای ۴ ساله ساکن جنوب تهران بودند که براثر آتش سوزی منزل مسکونیشان بهمراه پدر دچار سوختگی شدید شده بودند . بخشی از هزینه های جراحی این بیماران که در بیمارستان شهید مطهری تهران بستری شده بودند توسط بنیاد همدلان پرداخت شد.
هانا دختر ۱ ساله ساکن یکی از شهرهای کهگیلویه و بویراحمد بود که با ناراحتی شکاف کام به دنیا آمده بود .وی در مرکز طبی تحت عمل جراحی قرارگرفت و هزینه عمل وی توسط بنیاد پرداخت شد. همینطور هانا داروی تجویز شده بعد از عمل خودرا نیز از داروخانه ی بیمارستان مرکز طبی دریافت كرد وکل هزینه توسط بنیاد همدلان پرداخت شد.
زهرا و ابوالفضل خواهر و برادر مبتلا به اکتیوز نیز داروی ماهانه خود را دریافت كردند. در این شاخه بیش از ۵ میلیون و ۶۰۰هزارتومان هزینه شده است.
شاخه چشم :   
کودکان عزیزمان عایشه و سدنا عینک  خودرا تحویل گرفتند. در این شاخه حدودا۷۸۰ هزار تومان هزینه شد.