گزارش درمانی آذر ماه 97


گزارش درمانی آذر ماه 97
آنان كه خوبند هميشه سبزند و آنان كه محبت ها و دوستي ها را بر قلب شان برافراشتند هميشه به ياد مي مانند
 
 
دوستان و همراهان همدلانی روز خوش
 
عزیزان گزارش درمانی آذر ماه 97 در هشت شاخه تحت پوشش به شرح زير تقدیم حضورتان می  شود. اين گزارش حاصل زحمات خانم دهقاني و خانم آشوري عزيز است كه در هشت شاخه بنياد همدلان كودك و نوجوان دلسوزانه فعاليت مي كنند. همه ما سپاسگزار زحمات اين دو عزيز مهربان هستيم.....
 
 
شاخه گوش و حلق و بینی
 
برای پسر عزیزمان ابوالفضل از بم ساکن یکی از روستاهای شهرستان فهرج كه از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی شدید بود و در فراخوان ۱۰۸ مورد حمایت شما عزیزان قرار گرفت، مبلغ ۳ میلیون تومان بابت خرید پروتز حلزونی گوش این بیمار توسط بنیاد همدلان پرداخت شد و در نوبت جراحي كاشت حلزون قرار گرفت.
همین طور برای کودک عزيز ديگري کیان از خراسان ساکن شهرستان اسفراین تجهیزات سمعک تهیه شد.
همچنین کودکان کم شنوا و ناشنوا امیر و محمد معین و امیر وکیمیا و آوا و امیر رضا و نرگس که قبلا به یاری شما حامیان بنیاد سمعک دریافت کرده و یا کاشت انجام داده اند در این ماه جلسات گفتار درمانی خود را گذراندند.
در مجموع پنج میلیون و صد و نود هزار تومان در این بخش هزینه شده است.
 
 
شاخه ارتوپد
هزينه جراحي دختر عزیزمان دلنیا ساکن یکی از روستاهای کرمانشاه و دچار آسیب ستون فقرات نيز با حمايت شما خوبان پرداخت شد. همین طور کودکان عزيز ديگرمان یلدا و امیر علی و کیمیا جلسات کاردرمانی و فیزیوتراپی ماهانه خود را به کمک شما حامیان عزیز گذراندند. پرداخت بیش دو میلیون و نود و پنج هزار تومان در آذر ماه برای کودکان تحت حمایت شاخه ارتوپد شاهد اين مدعاست كه اين كار به جز حمايت شما عزيزان امكان پذير نبود.
 
 
شاخه چشم
عیسی  از خراسان به یاری شما عینک طبی دريافت كرد و ياشار تحت حمایت بنیاد و پرداخت هزينه هاي جراحي در بیمارستان فارابی تحت عمل  جراحي قرار گرفت.و همین طور کودک عزیزمون آرمین که دچار پارگی شبکیه ی چشم شده بود در بیمارستان حضرت رسول عمل شد و هزینه های بیمارستان توسط همدلان پرداخت شد.
 
در مجموع در بخش چشم درآذر ماه مبلغ بیش از هشت صدو چهل هزار تومان هزینه شد.
 
 
شاخه قلب 
ماهان ح. کودک افغان از پاکدشت به خاطر ناراحتی قلبی و فشار ریه  در بیمارستان شهید رجایی بستری بود و هزينه اين بخش يك ميليون تومان شد كه با مساعدت بنياد همدلان كودك و نوجوان پرداخت شد.  
 
 
شاخه ترميمي
ملیکا. م و فاطمه.م بیماران اکتیوز  از اراک داروهای داروهای ماهانه دریافت کردند . مجموع هزینه های این بخش پانصد و نود هزار تومان شد.
 
 
شاخه ارولوژي
اسما ق. از زاهدان، دانیال س. از خراسان، روژان ك. از خرم آباد، ارسلان پ. از خراسان، فاطمه ش. از صحنه، امیر مهدی ف. از ملارد، مبینا د. از بجنورد هزینه های ماهانه دارو و سی تی اسکن را دریافت کردند. مجموع هزینه های این بخش معادل دو میلیون و دویست و شصت و پنج هزار تومان بود كه با حمايت حاميان گرامي و مساعدت بنياد همدلان كودك و نوجوان پرداخت شد. 
 
 
شاخه گوارش 
دیلا ر. 4 ساله از جوانرود با بیماری زخم معده هزینه آندوسکوپی معده را دریافت کرد و هزینه این بخش۴۷ هزار تومن شد.
 
 
شاخه ريه
امیر حسین ح.از قم، مهیا خ. و محمد مهدی خ. از خرم آباد هزینه های ماهانه دارو و بستری دریافت کردند و مجموع هزینه های این بخش دو میلیون و دویست هزار تومان شد.
 
 
بار ديگر قدردان زحمات شما همراهان هميشگي مان هستيم كه ما را در امر خدمت رساني به كودكان اين سرزمين حمايت كرديد.
مهرباني صفت بارز عشاق خداست، يادمان باشد از اين كار ابايي نكنيم.