گزارش درمانی بهمن ماه 97


گزارش درمانی بهمن ماه 97
مهربان باشيم دركوچه صبح تا كه شب
حس قشنگي در تنهايي ما را بزند
و نسيم از سر روياي شقايق بوزد تا لبخند
ريه ها پر شود از حال و هواي تازه
گوش ها پر شود از زمزمه ها، نجواها
كه به هم مي گويند
مهربان باشيم در كوچه صبح تا كه شب
حس قشنگي در تنهايي ما را بزند
 
 
دوستان و همراهان همدلانی روزگارتان به نیکی و خوشی
 
 
عزیزان گزارش درمانی بهمن ماه 97 در هشت شاخه تحت پوشش به شرح زير تقدیم حضورتان می  شود. اين گزارش حاصل زحمات خانم دهقاني و آشوري عزيز هست كه در هشت شاخه بنياد همدلان كودك و نوجوان دلسوزانه فعاليت مي كنند.
 
 
شاخه گوش و حلق و بيني
محمد امین پسر ۸ ساله اهل کرمانشاه از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی عمیق. پدر محمدامین در زندان به سر مي برد و هزینه های زندگی این خانواده به سختی تامین می شود. محمد امین کاندید کاشت حلزون شناخته و مبلغی که در تعهد بنیاد همدلان بود به یاری شما عزیزان تامین شد و برای خرید پروتز حلزونی گوش این بیمار پرداخت و به حساب هیات امنا واریز شد.
محسن پسر ۵ ساله اهل سبزوار است از بدو تولد مبتلا به کم‌شنوایی عمیق. محسن کاندید کاشت حلزون شناخته شده بود. مبلغی که در تعهد بنیاد همدلان بودبه یاری شما عزیزان تامین و برای خرید پروتز حلزونی گوش این بیمار به حساب هیات امنا واریز شد. 
فاطمه دختر ۸ ساله اهل خراسان و از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی. فاطمه از طرف کلینیک آوا به بنیاد معرفی شده بود که نیاز به یک جفت سمعک فول دیجیتال داشت که در فراخوان اخیر مبلغ مورد تعهد بنیادتوسط شما عزیزان فراهم شد.
همچنین برای کودکان کم شنوا و ناشنوایی که قبلا به یاری شما حامیان بنیاد سمعک دریافت کرده و یا کاشت انجام دادند، در بهمن ماه جلسات گفتار درماني خود را تحت پوشش بنياد پشت سر گذاشتند:  آتنا، امیر علی، آیسان، سهیل و كيميا. در مجموع در بخش گوش و حلق و بینی بیش از سیزده میلیون و ششصدو پنجاه و هشت هزار تومان هزینه شد. 
 
 
شاخه ارتوپد
برای پسر عزیزمان علیرضا کفش ارتوپد تهیه و همین طور هزينه جلسات کار درمانی امیر علی هم پرداخت شد. 
هزينه این بخش بیش از هشتصد و شصت و سه هزار تومان بود.
 
 
شاخه چشم
دختر عزیزمان پریا که مبتلا به انحراف چشم بود به کمک شما عزیزان در بیمارستان فارابی جراحی و هزینه های بیمارستان توسط بنیاد همدلان پرداخت شد. 
همین طور دختر دیگرمان زهرا که نیاز به عمل داشت هزینه های آزمایشات قبل عملش توسط شما عزیزان پرداخت شد
و برای یاشار پسر عزيزمان نیز عینک طبی تهیه شد.
در مجموع در این بخش مبلغ بیش از ششصدو پانزده هزار تومان هزینه شد.
 
 
شاخه قلب
نوزاد ماه گل ر. از بیمارستان مدرس به ما معرفی شد و بنیاد همدلان مبلغ یک میلیون تومان از هزینه های بیمار را پرداخت کرد. ابوالفضل  غ.  کودک دیگری بود که در بیمارستان رجایی تهران تحت جراحی قرار گرفت. 
مجموع هزینه های این بخش جمعا یک میلیون و هفتصد و پنجاه و چهار هزار تومان شد. 
 
 
شاخه ارولوژی
امیرمهدی ف. از ملارد، احسان ا... ن. کودک افغان از کن، علیرضا ا. کودک افغان از پاکدشت، دانیال س. از کرمانشاه، اسما ق. از سیستان، بنیامین ا. از بجنورد، یاسین د. از آبیک قزوین، مبینا د. از مشهد، فرانک و. از بجنورد عزیزانی بودند که هزینه داروهای  ماهانه و یا آزمایش و جراحی و نوار مثانه را دریافت كردند. 
در مجموع در این بخش سه میلیون تومان هزينه شد.
 
 
شاخه گوارش و کبد
حامد پ. از کرمانشاه کودک تیرازومی کبد هزینه آزمایش را دریافت کرد. در این بخش صد و شصت و هفت تومان هزينه شد. 
 
 
شاخه ریه
یاسا ا. از شوشتر، محمد طاها ع. از کرمانشاه، امیرحسین ح. کودک افغان از کاشان، محیا خ. از دلفان خرم آباد، کودکانی بودند که هزینه های دارو ماهانه، بستری و آزمایش های خود را دریافت کردند.
در مجموع در این بخش یک میلیون و هفتصد و پنجاه و یک هزار تومان هزينه شد.
 
 
قدردان زحمات شما همراهان هميشگي مان هستيم كه ما را در امر خدمت رساني به كودكان اين سرزمين حمايت كرديد.