گزارش درمانی خرداد 98


گزارش درمانی خرداد 98
مهرباني رسم قشنگ دل هاي پاك است
 
سلامي به لطافت و سرسبزي روزهاي بهاري بر شما همراهان و همدلان گرامي
گزارش درمانی خرداد ماه 98 در شاخه هاي تحت پوشش به شرح زير تقدیم حضورتان می‌شود. گزارشي از خدمات درماني بنياد همدلان كودك و نوجوان كه با همكاري و پيگيري هاي خانم دهقاني صورت مي گيرد.
 
 
شاخه چشم و گوش و حلق و بينی:
ساناز کودک ۸ ساله افغانی ساکن شاهرود و از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی عمیق كودكي بود كه به همت والاي شما مهربانان مبلغ ۵ میلیون تومان هزينه مورد نياز براي كاشت حلزونش تامين، به حساب هیات امنای ارزی واریز شد و در نوبت کاشت قرار گرفت.
ملکا کودک یک ساله اهل خراسان جنوبی ساکن شهرستان فریمان و از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی عمیق كودك ديگري بود كه از طرف مرکز کاشت مشهد به بنیاد معرفی شد. ملكا نیاز به سمعک فول دیجیتال پشت گوشی داشت كه پس از پرداخت سهم همدلان و پرداخت ۳۰ درصدی خانواده ملكا و همچنين تخفیف کلینیک سمعک تحويل كودك شد.
همین طور هزينه جلسات گفتار درمانی کودکان عزيز امیر علی، ماهان، ساناز،آیسان،کیمیا،آوا که قبلا به یاری شما عزیزان سمعک دريافت كرده و یا کاشت انجام داده بودند، پرداخت شد.
در مجموع در بخش گوش و حلق و بینی بیش از دوازده میلیون و 188 هزار تومان هزینه شد.
 
 
شاخه چشم:
فاطمه کودک ۴ ساله اهل کرمان و مبتلا به انحراف چشم در بیمارستان شفای کرمان تحت پوشش بنیاد همدلان جراحی شد.
امیر علی نیز عینک طبی و محمد از خراسان هم داروي چشم خود را دريافت كرد.
در مجموع در بخش چشم بیش از 951 هزار تومان هزینه شد.
 
 
شاخه ارولوژی
اسما از سیستان و بلوچستان،خدیجه از ورامین، دیلان از کرمانشاه و یاسین از آبیک قزوین و محمد از کرمانشاه داروهای ماهانه خود را تحت پوشش بنیاد در این ماه دریافت كردند و همین طور امیر مهدی از ملارد کرج و بنیامین  و عماد رضا از خراسان شمالی تحت پوشش بنیاد آزمایش های مربوط به کلیه را انجام دادند. امیر عباس از ملایر با حمايت شما حامیان عزیز اسکن کلیه انجام داد.
در مجموع در بخش ارولوژی بیش از سه میلیون تومان هزینه شد.
 
شاخه ترميمی:
فاطمه کودک ۷ ساله ساکن دامغان كه در اثر سانحه ی انفجار کپسول دچار سوختگی شدید شده بود، در بیمارستان مطهری بستری و جراحی شد و هزینه های جراحی این بیمار توسط شما حامیان نیک اندیش پرداخت شد.
الناز نوجوان ۱۵ ساله اهل کرمانشاه و مبتلا به ناراحتی پوستی نيز طبق تجویز پزشک نیاز به لیزر درمانی در پنج نوبت داشت كه تحت پوشش بنیاد جلسات لیزر درمانی خود را شروع كرد.
ابولفضل و زهرا که مبتلا به بیماری پوستی اکتیوز بودند، در این ماه داروهای ماهانه خود را دریافت كردند.
همین طور محمد متین از ملایر و باران از  کرمانشاه در این ماه تحت پوشش بنیاد همدلان لباس های سوختگی خود را گرفتند.
در مجموع در این بخش بیش از سه میلیون و 600 هزار تومان هزینه شد.
 
شاخه ريه:
مهیاد کودک ۴ ساله ساکن کرج که از بدو تولد مبتلا به بیماری ریه بود. مهیاد به دلیل عفونت شدید ریه به مدت یک ماه در بیمارستان حضرت رسول بستری بود و تحت عمل جراحی قرار گرفت و هزینه های درمان این بیمار در فراخوان ۱۱۷ تامین و پرداخت شد.
یاسا کودک ۳ ساله ساکن شوشتر خوزستان که از بدو تولد مبتلا به بیماری ریه بود. هزینه های درمان و بستری این بیمار در بیمارستان مرکز طبی توسط شما عزیزان انجام شد.
همین طور کودکان عزیزمون امیر حسین از کاشان ،یاسین از آبیک قزوین و محیا نورآباد لرستان داروهای ماهانه ی خود را در این ماه دریافت كردند.
در این بخش بیش از یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان هزینه شد.
 
شاخه گوارش:
یسنا کودک ۳ ساله اهل یکی از روستاهای ارومیه و از بدو تولد مبتلا به بیماری گوارش، در بیمارستان شهید مطهری ارومیه بستری و درمان شد. هزینه های درمان این بیمار توسط شما حامیان عزیز پرداخت شد.
همین طور هزینه های ماهانه محصولات رژیمی بدون گلوتن صهیب و عالیه که مبتلا به سیلیاک هستند پرداخت شد.
هزینه های آزمایش حامد از کرمانشاه پرداخت شد و همین طور دریا از کرمانشاه تحت پوشش بنیاد سونو خود را انجام داد.
در مجموع در این بخش بیش از دو میلیون و 200 هزار تومان هزینه شد. 
 
شاخه ارتوپد:
کامبیز کودک ۶ ساله اهل گرگان استان گلستان به علت شکستگی دست ، در بیمارستان علی اصغر تهران بستری بود و نیاز به پلاتین داشت. مبلغ دو میلیون و 200 هزار تومان توسط شما حامیان عزیز برای خرید پلاتین این بیمار به شرکت امداد طب پرداخت و بیمار جراحی شد. باران از کرمان، محمد طاها از روانسر نيز جلسات فیزیوتراپی و کاردرمانی خود را در این ماه تحت پوشش بنیاد گذراندند. یلدا از ملایر هم به کمک شما عزیزان کفش طبی خود را دریافت كرد.