گزارش درمانی فروردین 1400


گزارش درمانی فروردین 1400
درود همدلاني هاي عزيز و همراه 
گزارش درماني فروردین 1400 در شاخه هاي تحت پوشش به شرح زير تقديم حضورتان مي‌شود، گزارشي از خدمات درماني بنياد همدلان كودك و نوجوان و با همكاري و پيگيري هاي دلسوزانه خانم ها دهقاني و نوروزقلي. با ما همراه باشيد.
 
شاخه قلب:
اهورا کودک 9 ساله اهل کرمانشاه که از بدو تولد مشکل قلبی داشت  در بیمارستان رجایی بستری شد و طبق دستور پزشک معالج تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت. هزینه های جراحی و بستری اهورا از طریق فراخوان 148 تامین و پرداخت شد.
یلدا کودک 8 ساله اهل آذربایجان غربی که از بدو تولد مشکل قلبی داشت. یلدا در بیمارستان رجایی تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و هزینه های او توسط فراخوان 148 پرداخت شد. 
همین طور امیر علی از کرمان داروهای ماهانه قلب خود را دریافت کرد.
در این شاخه بیش از هفت میلیون و 200 هزار تومان هزینه شد.
 
شاخه ریه : 
کوهیار نوزاد 2 ماهه اهل یکی از روستاهای خرم آباد که از بدو تولد مشکل تنفسی - ریوی داشت. کوهیار در بیمارستان یاس تهران بستری و درمان شد و هزینه او توسط شما عزیزان پرداخت شد.
شیما نوزاد ده روزه افغانی که از بدو تولد مشکل تنفسی - ریوی داشت. شیما در بیمارستان شوش بستری و درمان شد و هزینه های بستری و درمان او توسط شما حامیان نازنین پرداخت شد.
فردین نوجوان 14 ساله که دچار پنومونی ریه شده بود در بیمارستان جوانرود کرمانشاه بستری و درمان شد و هزینه های او توسط بنیاد همدلان پرداخت شد.
در شاخه بیش از چهار میلیون و 280 هزار تومان هزینه شد. 
 
شاخه گوارش:
میکاییل کودک 4 ساله اهل کرمانشاه که مبتلا به سیروز کبدی بود. میکاییل در بیمارستان مرکز طبی بستری و درمان شد و بخشی از هزینه های او توسط شما عزیزان پرداخت شد. 
 بنیامین نوجوان 11 ساله افغانی ساکن شهریار تهران که مشکل کبد داشت. بنیامین در بیمارستان مرکز طبی بستری و درمان شد و هزینه های درمان او توسط بنیاد همدلان پرداخت شد. 
آمانچ و حامد از کرمانشاه نیز داروهای ماهانه خود را دریافت کردند. 
در این شاخه بیش از  دو میلیون و 135 هزار تومان هزینه شد. 
 
شاخه ارولوژی : 
پریا نوجوان 13 ساله که به دلیل مشکل کلیه در بیمارستان امام رضای کرمانشاه بستری شد و متاسفانه هر دو کلیه اش را از دست داد. هزینه های جراحی و بستری پریا توسط شما عزیزان پرداخت شد. 
همچنین یاسین از آبیک قزوین، امیر حسین از ورامین، مسا از کرمان، کوهسار و کوروش از کرمانشاه در این ماه داروهای ماهانه خود را تحت حمایت شما حامیان نازنین دریافت کردند. 
در این شاخه بیش از یک میلیون و 440 هزار تومان هزینه شد.
 
شاخه گوش و حلق و بینی: 
در این ماه مرتضی پسر10 ساله اهل قائن بودکه پردازشگرش نیاز به تعویض قطعه داشت. پس از تماس با شرکت سهند طب و انجام هماهنگی‌های لازم وسفارش قطعه مورد نظر هزینه به حساب شرکت مذکور واریز شد و مرتضی قطعه موردنظر را تحویل گرفت.
نرگس 9 ساله و فاطمه 3 ساله دو خواهر اهل کهگیلویه و بویر احمد و نیازمند سمعک  بودند که در فراخوان 138 مبلغ مورد نظر برای این دو تامین شد ولی بنیاد ناچار بود منتظر پرداخت سهم خانواده بماند. فروردین ماه بعد از پرداخت سهم خانواده، بنیاد نیز سهم خود را به حساب شرکت شایا گستر واریز کرد.
در این شاخه گوش و حلق و بینی بیش از 10 میلیون و 170 هزارتومان هزینه شده است.
 
شاخه چشم:
کاردو پسر 12 ساله از کرمانشاه که دچارفشار چشم بسیار بالا بود در بیمارستان فارابی تحت عمل قرار گرفت و هزینه جراحی او به بیمارستان واریز شد.
نجیبه دختر 2ساله افغان ساکن کرمان که تحت عمل شبکیه قرارگرفته بود، به بنیاد معرفی شد و بخشی از هزینه جراحی او به بیمارستان پرداخت شد.
امیر مهدی پسر16 ساله اهل کرمانشاه که دچار انحراف شدید چشم بود، در بیمارستان فارابی تحت عمل قرار گرفت و هزینه عمل او توسط بنیاد پرداخت شد.
ایلماز دختر7 ساله اهل خراسان که شبکیه چشم او در اثر حادثه صدمه دیده بود در بیمارستان خاتم الانبیا مشهد تحت عمل قرار گرفت و بخشی از هزینه عمل او توسط بنیاد پرداخت شد.
کودکان عزیزمان کیان و آرینا عینک خود را دریافت کردند وکیمیا نیز داروی ماهانه خودرا تحویل گرفت. 
در این شاخه چشم بیش از سه میلیون و100 هزارتومان هزینه شده است.
 
شاخه سوختگی و ترمیمی  :
دینا دختر1 ساله افغان ساکن یزدکه براثر ریختن آب‌جوش برروی بدن دچار سوختگی وسیع شده بود در بیمارستان شهدای محراب یزد تحت عمل قرار گرفت و بخشی از هزینه معالجه او توسط بنیاد همدلان پرداخت شد.
محمد معین پسر3 ساله اهل یزد نیز که با آب‌جوش دچار سوختگی شدید شده بود تحت عمل قرار گرفت و بخشی از هزینه معالجه او پرداخت شد.
همچنین عباس3 ساله و زهرا 4ساله خواهر و برادر  اهل تربت جام خراسان رضوی که مبتلا به اکتیوز هستند نیز داروی ماهانه خود را دریافت کردند. 
در این شاخه بیش ازدو میلیون و 250 هزارتومان هزینه شده است.
 
در پایان یک بار دیگر قدردان زحمات شما همراهان هميشگي مان هستيم كه همواره ما را در خدمت رساني به كودكان اين مرز و بوم حمايت مي كنيد. پاينده باشيد.