گزارش درمانی فروردین 98


گزارش درمانی فروردین 98
مهرباني رسم قشنگ دل هاي پاك است
سلامي به لطافت و سرسبزي روزهاي بهاري بر شما همراهان و همدلان گرامي
گزارش درمانی فروردين ماه 97 در شاخه هاي تحت پوشش به شرح زير تقدیم حضورتان می‌شود. اين گزارش حاصل زحمات خانم دهقاني عزيز هست كه در بخش درمان بنياد همدلان كودك و نوجوان فعاليت مي كنند:
 
شاخه گوش و حلق وبینی:
امیر حافظ کودک ۸ ساله اهل کرمانشاه بود که قبلا عمل کاشت حلزون انجام داده بود و نیاز به تجهیزات کاشت (باتری) داشت که توسط شما حامیان عزیز تامین شد.
همچنين جلسات گفتار درمانی امیر علی از خراسان شمالی پرداخت شد.
در مجموع در بخش گوش و حلق و بینی بیش از یک میلیون و صد هزار تومان هزینه شده است.
 
شاخه چشم:
عایشه کودک دو ساله که از بدو تولد مبتلا به آب مروارید شدید چشم بود و قبل از عید به کمک بنیاد همدلان یک چشم خود را عمل کرد این بار چشم دیگر این کودک در بیمارستان فارابی جراحی شد و هزینه های جراحی توسط همدلان پرداخت شد.
امیر رضا کودک ۸ ساله از خراسان شمالی که مبتلا به افتادگی شدید پلک چشم راست بود در بیمارستان خاتم انبیا مشهد جراحی و هزینه های این کودک توسط شما حامیان عزیز پرداخت شد.
حنانه از تبریز و زهرا کودک افغانی از تهران هم عینک طبی دریافت كردند.
در مجموع در بخش چشم بیش از سه میلیون و چهارصد هزار تومان هزینه شد.
 
شاخه ی ارولوژی: 
نوجوان عزیزمان آرمان اهل ثلاث باباجانی کرمانشاه که در حادثه ی زلزله ی اخیر کرمانشاه دچار آسیب شدید از ناحیه ی مثانه و چندین بار در کرمانشاه جراحی شده بود، اما همچنان مشکل داشت این بار در بیمارستان شهدای تجریش تهران جراحی و هزینه های جراحی و بستری این بیمار توسط شما عزیزان پرداخت شد.
امیر عباس نوجوان ۱۱ ساله از ملایر که در بیمارستان لبافی نژاد تهران بستری و هزینه های درمان و بستری این بیمار توسط همدلان پرداخت شد. 
بنیامین از خراسان شمالی و یاسین از آبیک قزوین و محمد سالار از ورامین و عماد رضا از خراسان عزیزانی هم كودكاني هستند كه هزینه های ماهانه دارو و آزمایش خود را در این ماه دریافت كردند. 
در مجموع در بخش ارولوژی بیش از یک میلیون و پانصد هزار تومان هزینه شد.
 
شاخه ريه:
محیا نوجوان ۱۴ ساله اهل نور آباد لرستان مبتلا به بيماري cf   ریه با همراهي شما همدلاني هاي گرامي در بیمارستان مرکز طبی جراحی شد و هزینه های جراحی و بستری این بیمار با حمايت هاي شما عزيزان پرداخت شد.
در این بخش بیش از دویست و نود هزار تومان هزینه شده است.
 
 
قدردان زحمات شما همراهان هميشگي مان هستيم كه ما را در امر خدمت رساني به كودكان اين سرزمين حمايت كرديد.