گزارش فراخوان ۱۰۲


گزارش فراخوان ۱۰۲
گزارش فراخوان ۱۰۲
 
حامیان عزیز بنیاد همدلان کودک و نوجوان همچون همیشه مهربانی شما شامل حال کودکان درد کشیده این سرزمین شد. با ما همراه باشید:
زینب کودک ۴ ساله افغانی که ساکن اسلامشهر بود که از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی شدید بود. خانواده ی سه نفره زینب در منزل استیجاری ۶۰ متری زندگی می کنند و پدر خانواده در یک کارگاه خیاطی کار می کند.هزینه ی خرید حلزونی گوش زینب ۲۵ میلیون بود که ۹ میلیون از این هزینه توسط شما نیکوکاران عزیز تامین شد و توسط همدلان پرداخت گردید.
شهاب کودک ۲ ساله افغان و ساکن یکی از روستاهای شیراز بود که از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی بود خانواده در یک منزل استیجاری زندگی می کنند و پدر شهاب کارگر ساختمانی بود. هزینه خرید حلزونی گوش شهاب توسط خیرین شیراز فراهم شده بود و به کمک شما حامیان مهربان هزینه ی  بیمارستان که مبلغ ۵ میلیون بود توسط همدلان پرداخت گردید. 
سعیده کودک ۱۱ ساله اهل خراسان که از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی بود.پدر سعیده کارگر روزمزد است و در حال حاضر بیکار است هزینه های زندگی خانواده با یارانه و به سختی می گذرد. خانواده ی سعیده در منزل پدر بزرگ زندگی می کنند.سعیده از طرف کلینیک شنوایی آوا به بنیاد همدلان معرفی شده بود که توسط شما نیک اندیشان عزیز یک جفت سمعک برایش تهیه شد.
مهربانان و همراهان عزیز: خوشحالیم که در کنار شما به یاری کودکان این سرزمین شتافتیم و سپاس گذار زحمات و همدلی شما عزیزان هستیم.