گزارش فراخوان 108


گزارش فراخوان 108
همدلانی های مهربان!
بار ديگر به ميان شما آمديم با خبرهاي خوب، با خبري از همدلي قلب هاي آكنده از مهر و صفاي ياران و همراهان بنياد همدلان كه با حضور گرم و صميمانه خود گل لبخند بر لبان كودكان دردمند اين مرز و بوم نشاندند...... دست مريزاد عزيزان
 
 
با گزارش فراخوان 108 در خدمت شما همراهان همدل هستيم تا به اطلاع برسانيم كه با مساعدت شما سه كودك طعم مهر و محبت را چشيدند.
 
سویتا م. بيمار افغان مبتلا به کیست کبد دهم آبان ماه در مرکز طبی تحت نظر دکتر اشجعی جراحي شد و خوشبختانه در سلامت كامل از بيمارستان ترخیص شد. 
 
ابوالفضل کودک ۷ ساله اهل بم و ساکن یکی از روستاهای شهرستان فهرج نيز كه مبتلا به كم شنوايي شديد بود و كانديد كاشت حلزون شناخته شده بود. هزینه ی کاشت حلزون ابوالفضل در اين فراخوان به یاری شما مهربانان جمع آوری و به حساب هیات امنای ارزی واریز شد و در نوبت كاشت حلزون قرار گرفت.
 
یگانه كودك  ۴ ساله اهل خراسان نيز كودك ديگري بود كه در اين فراخوان معرفي شد. پدر و مادر یگانه هر دو ناشنوا هستند و زندگی این خانواده به سختی می گذرد. یگانه نیاز به یک جفت سمعک فول دیجیتال پشت گوشی داشت و از طرف کلینیک شنوایی آوا به بنیاد همدلان معرفي شده بود كه در نهايت با مساعدت همدلان و با پرداخت سهم ۱۵درصدی خانواده و تخفیف کلینیک هزينه مورد تعهد بنياد همدلان پرداخت شد و سمعك تحويل اين كودك عزيز شد.
 
 
بار ديگر از شما عزيزان و همراهان سپاسگزاريم كه به ما در خدمت رساني به اين كودكان معصوم ياري كرديد. دستان پرمهرتان را مي بوسيم و در برابر بزرگواري هاي شما بزرگوران سر تعظيم فرود مي آوريم.