گزارش فراخوان 112


گزارش فراخوان 112
درود بر شما عزيزان همراه و همدل
 
در خدمت شما هستيم با گزارش فراخوان 112 و گزارشي از پروسه درماني منصور، ابوالفضل، كوثر و اميرعباس كودك نازنين كه در سايه مهرباني شما به زندگي اميدوارتر شدند.
 
 
منصور کودک ۸ ساله اهل یکی از روستاهای زابل كه از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی عمیق است و هیچ اقدامی برای این بیمار انجام نگرفته بود. منصور از طرف بنیاد همدلان به شرکت شایا معرفی شد. برای این بیمار یک جفت سمعک فول دیجیتال سفارش داده شد که مبلغ مورد نظر از طریق فراخوان ۱۱۲ توسط شما نیک اندیشان فراهم شد و مبلغ چهار میلیون و نهصد هزار تومان برای این بیمار پرداخت شد.
ابوالفضل ۱۶ ساله ساکن روستای خراسان كه به همراه مادر و خواهرش زندگی می كند و پدر منزل را ترک کرده است. ابوالفضل از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی است که از همان ابتدا سمعک استفاده كرده است. به دليل خرابي سمعك و اين كه در مدرسه دچار مشکل شده بود. این بیمار از طرف بنیاد همدلان به کلینیک آوا معرفی شد. برای این بیمار هم یک جفت سمعک داخل گوشی سفارش داده شد که پس از تخفیف ۲۰ درصدی کلینیک و پرداخت خانواده مبلغ سه میلیون و چهارصد هزار تومان از طریق فراخوان ۱۱۲ توسط شما حامیان بنیاد تامین و پرداخت شد. 
کوثر کودک ۶ ساله ساکن مشهد و از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی كودك ديگري است كه نیاز به یک جفت سمعک فول دیجیتال پشت گوشی داشت.که با پرداخت سهم خانواده و تخفیف کلینیک مبلغ ۴ میلیون و پانصد هزار تومان از طریق فراخوان ۱۱۲ توسط شما عزیزان به مرکز کاشت مشهد پرداخت شد.
امیرعباس بیمار کلیوی از ملایر که به علت نارسایی شدید كليه در بيمارستان لبافي نژاد بستري شده بود، در تاریخ ۲۱ اسفند ۹۷ تحت جراحی  قرار گرفت و ۲۶ اسفند از بیمارستان ترخیص شد. عمل دوم اميرعباس ۲۵ فروردین ۹۸ انجام مي شود.
 
 
مهرباني تفسير صداي خداست
مهرباني بوسه صادقانه اي است بر پيشاني مادر و دستان پدر
مهرباني تقديم لبخند به خسته اي است كه اميد را مي جويد
مهرباني هديه به كودكي است كه مهر خدا را در نگاه تو به نظاره نشسته است
مهرباني تكثير خداست در تمام لحظه ها
با مهرباني لحظه ها ماندگار مي شود.