گزارش فراخوان 119


گزارش فراخوان 119
درود بي پايان به ياران و همراهان گرامي
 
 
بنياد همدلان كودك و نوجوان همچون هميشه و به اتكاي كمك ها و حمايت هاي حاميان دريادل خود توانست نويدبخش روزهاي بهتر براي مددجويانش باشد. در ادامه با گزارشي از فراخوان 119 در خدمت شما عزيزان هستيم تا بگوييم ردپاي مهرباني تان بر قلب هاي دردمندان اين سرزمين اين چنين جاودانه شده است، با ما همراه باشيد.
 
 
 
نگین نوجوان ۱۳ ساله ساکن اهواز بود که از بدو تولد مشکل مادرزادی قلبی داشت. نگین در سال ۹۵ عمل قلب باز براي نصب باتري در قلب انجام داده بود. طبق توصیه پزشک، نگین در بیمارستان رجایی بستری شد و قرار بود باتری قلب نگین تعویض شود که پس از آنژیو طبق خواست و نظر پزشک معالج تعویض باتری به سال ۹۹ موکول شد. هزینه ی بستری و آنژیو این بیمار توسط همدلان پرداخت شد.
 
 
فرزاد نوجوان ۱۳ ساله ی افغانی ساکن کهریزک تهران مدتی بود که از ورم لوزه رنج می برد و به دلیل عدم درمان، بیماریش وخیم تر شده بود به طوری که طبق گفته پزشک معالج، بیمار دچار عفونت شدید لوزه و تب بالا شده بود. این بیمار با هماهنگي بنياد همدلان در بیمارستان ضیائیان بستری شد و تحت عمل جراحي قرار گرفت. هزینه درمان فرزاد توسط همدلان پرداخت شد.
 
 
 
 
مبلغ باقی مانده اين فراخوان صرف بیماران زیر شد:
 
 
کامبیز کودک ۶ ساله اهل گرگان استان گلستان كه دچار شکستگی دست شده بود. اين كودك در بیمارستان علی اصغر بستری شد و نیاز به پلاتین برای عمل جراحی داشت. هزینه جراحي كامبيز توسط بنیاد همدلان پرداخت شد.
 
 
نازنین زهرا کودک ۷ ساله افغان كه در اثر سانحه دچار شکستگی دست و پا شده بود. پدرش دستفروش دوره گرداست و به سختی هزینه های زندگی را تامین می کند. نازنین زهرا در بیمارستان جراحی شد و هزینه ی درمان این بیمار توسط همدلان پرداخت شد.
 
 
حدیث کودک ۸ ساله بلوچ که از بدو تولد مبتلا به بیماری قلبی بود. پدر حدیث راننده تاکسی است و درآمد کافی ندارد. حدیث در بیمارستان رجایی تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و هزینه های درمان وی توسط بنیاد همدلان پرداخت شد.
 
 
 
بر خود مي باليم كه با حمايت هاي صميمانه شما عزيزان كودك ديگري از درد و رنج بيماري رهايي يافت  و دست نوازش مهربانان فرشته خويي را بر دوش درد كشيده اش احساس كرد. بي شك خنده هاي كودكانه كوشان به وقت بهبودي، خير و نيكي را بدرقه راه زندگي تان خواهد كرد.
 
مهرتان پایدار و سایه تان بر سر کودکان بی پناه برقرار. دست مریزاد