گزارش فراخوان 123


گزارش فراخوان 123
درود بي پايان به ياران و همراهان گرامي
بنياد همدلان كودك و نوجوان همچون هميشه با حمايت ها و كمك هاي بي دريغ شما ياران و حاميان گرامي، تلاش مي كند تا عاطفه و مهرباني را بدرقه راه كودكان معصوم اين سرزمين، پروانه اي باشد براي شمع وجود نازنين شان  و پنجره ای بگشايد براي شان به سوي فرداهای روشن. در ادامه با گزارشي از فراخوان 123 در خدمت تان هستيم كه گواهی است بر اين مدعا كه گاه در دل سرد و تاريك تلخي ها، صحنه هاي شيرين و دوست داشتني خلق مي شوند. با ما همراه باشيد:
 
یاشار کودک ۲ ساله ساکن کرمانشاه که از بدو تولد مبتلا به مشکل قلبی اولين كودكي است كه گزارش درمانش را براي تان به اشتراك مي گذاريم. مدت هاست كه به دلیل مبتلا شدن پدر یاشار به بیماری ام اس خانواده دچار مشکلات زیادی شده است. یاشار از طرف بنیاد همدلان به بیمارستان رجایی معرفی شد و پس از معاینات لازم و طبق تجویز پزشک معالج تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت. هزینه های بستری و جراحی یاشار توسط شما حامیان عزیز پرداخت شد.
 
اسنا دختر ۲ ساله از جنوب تهران كودك ديگري است كه پدرش کارگر روز مزد است. اسنا مادرزادی دچار ناشنوایی عمیق بوده و کاندید کاشت حلزون تشخیص داده شد. عمل کاشت برای وی انجام شده بود، ولی بر اثر غفلت پردازشگر گوش وی مفقود شد. از آن جايي كه خريد اين پردازشگر براي شنيدن ضروري بود، از شما براي كمك به اين دختر كودك ياري خواستيم و خوشبختانه از طريق فراخوان ۱۲۳ هزينه مورد نياز تامين شد. به اطلاع شما عزيزان مي رسانيم كه با پیگیری های مداوم بنیاد، دستگاه به شرکت سهند طب سفارش داده شده و به زودی پردازشگر تحویل خانواده داده خواهد شد. البته ناگفته نماند تا زمان تحويل، یک دستگاه پردازشگر به صورت امانی در اختیار اسناي كوچك قرار گرفته است. 
 
محمد مهدی نوزاد یک ماهه افغانی كودك ديگري بود كه به دلیل مشکلات بسیار در بیمارستان چمران اصفهان بستری شده بود و تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت. ولی متاسفانه به دلیل پیچیده بودن بیماری قلبی، اين نوزاد دو ماهه نازنين پس از دو روز در بیمارستان درگذشت. هزینه ی جمع آوری شده در فراخوان ۱۲۳ براي محمدمهدي صرف درمان اسماعيل كودك 10 ساله افغاني ساكن اصفهان شد كه او هم از بدو تولد مبتلا به بیماری قلبی بود و طبق تجویز پزشک معالج تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و به یاری شما حامیان نازنین هزینه های جراحی و بستری اسماعیل پرداخت شد.
 
بر خود مي باليم كه با حمايت هاي صميمانه شما عزيزان كودك ديگري از درد و رنج بيماري رهايي يافت  و دست نوازش مهربانان فرشته خويي را بر دوش درد كشيده اش احساس كرد. بي شك خنده هاي كودكانه كوشان به وقت بهبودي، خير و نيكي را بدرقه راه زندگي تان خواهد كرد.
مهرتان پایدار و سایه تان بر سر کودکان بی پناه برقرار. دست مریزاد