گزارش فراخوان 124


گزارش فراخوان 124
 
بار ديگر به ميان شما آمديم با خبرهاي خوب، با خبري از همدلي قلب هاي آكنده از مهر و صفاي ياران و همراهان بنياد همدلان كه با حضور گرم و صميمانه خود گل لبخند بر لبان كودكان دردمند اين مرز و بوم نشاندند. در ادامه با گزارش فراخوان 124 در خدمت شما همراهان همدل هستيم.
 
زهرا دختر 5 ساله اهل کرمانشاه است که از بدو تولد دچار ناشنوایی عمیق بود . پدر زهرا در زندان و مادرش کارگر فصلی و موقت در مزارع است. وی بنا به تشخیص پزشک کاندید کاشت حلزونی شناخته شده و همت شما همراهان در فراخوان 124 هزینه گرداوری شده و وی در نوبت عمل قرارگرفت .
 
 
نازنین زهرا  کودک 5 ساله بجنوردی ست که از زمان تولد دچار نقص شنوایی بوده نیاز به یک جفت سمعک پشت گوشی فول دیجیتال دارد . هزینه این سمعک توسط شما یاران همدل تامین گردید و نازنین زهرای ما سمعک خودرا دریافت كرد. 
 
 
مریم کودک 10 ساله از سیستان و بلوچستان است که از بدو تولد دچار بیماری قلبی بوده است .پدر وی سرایدار است که ماهیانه مبلغ 700 هزار تومان دستمزد می گیرد و اعتیاد نیز دارد .مریم از طرف بنیاد همدلان به بیمارستان رجایی معرفی شد و پس از انژیو و اسکن هسته ای بنا شد به دستور پزشک تحت عمل جراحی قلب باز قرار گیرد. هزینه های جراحی و بستری وی توسط شما همدلانی های عزیز تامین شده و وی نیز تحت عمل جرا حی قرار گرفت و از بیمارستان ترخیص شده و سالم به اغوش خانواده بازگشت.
 
 
دستان پرمهرتان را مي بوسيم و در برابر بزرگواري هاي شما بزرگوران سر تعظيم فرود مي آوريم.