گزارش فراخوان 125 درمان


گزارش فراخوان 125 درمان
 
درود بر همدلانی های عزیز 
باز هم در خدمت شما هستيم و این بار با گزارش فراخوان 125 و روند درماني كودكان نازنيني كه در سايه مهرباني شما بار ديگر شور زندگي در رگ هايش جريان يافت. بايد به اطلاع شما حاميان عزيز برسانيم كه به دليل طولاني بودن و سخت بودن پروسه درمان ميرزا ويس در اين فراخوان، گزارش فراخوان 125 با تاخير خدمت تان با تاخير ارايه مي شود.
 
 
نیلوفر م. دختر 13 ساله افغان كه بر اثر حادثه اي دچار پارگی پرده گوش شده بود و نیاز به عمل جراحی دا شت. اين كودك از بيماران معرفي شده در فراخوان 125 بود، اما از آن جايي كه هزینه درمان نيلوفر توسط خانواده پرداخت شد، مبلغ جمع آوري شده براي بيمار ديگري به نام عسل ب. از كرمانشاه هزينه شد. عسل دختر شش ساله كرمانشاهي از بدو تولد دچار کم شنوایی بود و بنا به تشخیص پزشک معالج نیاز به یک جفت سمعک فول دیجیتال پشت گوشی داشت. بنياد همدلان مبلغ پنج میلیون تومان جمع آوري شده براي نيلوفر را براي تهيه پرداخت هزينه سمعك اين دخترك نازنين پرداخت كرد و سمعك تحويل خانواده عسل شد. 
 
 
فاطمه الف.  دخترک 9 ساله اهل بجنورد در خراسان شمالی كودك ديگري است كه از بدو تولد بدلیل نقص ژنتیک شنوایی اش بسیار کم بود . فاطمه بنا به تشخیص پزشک متخصص نیاز به استفاده از یک جفت سمعک پشت گوشی فول دیجیتال داشت که این سمعک با هزینه پنج میلیون تومان و حمايت هاي شما عزيزان توسط بنیاد همدلان خریداری شده و  به وی تحویل داده شد.
 
 
 
میرزا ویس نوجوان ۱۵ ساله افغان نيز از بدو تولد دچار گرفتگی رگ آئورت قلبی بود و در شرايط جسماني بسيار بدي قرار داشت، از ديگر بيماران اين فراخوان است كه به بنياد همدلان معرفي شد. اين نوجوان عزيز براي درمان از طرف بنیاد همدلان به بیمارستان رجایی معرفی شد كه پس از معاینات لازم، پزشک معالج دستور به انجام جراحی قلب باز داد. خوشبختانه ميرزا ويس در بهترين شرايط ممكن عمل شد و از خطري جديدي كه سلامتي اش را تهديد مي كرد، نجات پيدا كرد. خوشبختانه نتيجه معاينات و اكوي قلب هم عالي بود و بالاخره در سلامتي كامل به روستاي خودش در افغانستان و نزد مادرس بازگشت. اين خبر خوب را مديون حمايت هاي همه حاميان عزيز اين نوجوان به خصوص حاميان بنياد همدلان هستيم كه با همدلي و همراهي شان توانستيم سلامتي را به او هديه بدهيم. هزينه كل جراحي ميرزاويس 29 ميليون و 500 هزار تومان شد كه 20 ميليون از اين مبلغ را معرف و حاميانش جمع آوري و پرداخت كردند. از 9 ميليون و 500 هزار تومان باقيمانده هم پنج ميليون تومان از طريق فراخوان 125 جمع آوري شد و چهار ميليون و 500 هزار تومان هم بنياد خيريه حضرت عشق تامين كردند.
 
 
 
سپاس از همه شما حامیان نازنین که مثل همیشه در کنار ما بودید تا بار دیگر، در این سرزمین، لبخندی بر لبان کودکی بنشانیم!
عمرتان باد و مراد!
با کریمان کارها دشوار نیست......