گزارش فراخوان 127 درمان


گزارش فراخوان 127 درمان
گزارش جراحی سارا، مرحله نخست ( فراخوان 127)
سارا دختر نوجوان ۱۱ ساله خوزستانی که از سن دو سالگی دچار مشکلات روده و به مرور زمان دچار فلج روده شده بود بارها در بیمارستان نمازی شیراز بستری و جراحی شد اما متاسفانه هیچ کدام از کارهای درمانی نتیجه بخش نبود. 
بر اساس تشخیص پزشکان معالج باید ابتدا یک دستگاه SNS موقتی در روده او کار گذاشته می شد تا اگر روده او به این دستگاه واکنش نشان داد و عصب هایش تحریک شد در مرحله دوم دستگاه SNS  دایمی برایش کار گذاشته شود. 
مبلغ خرید این دستگاه برای مرحله ی اول جراحی 30 میلیون تومن بود که بعد از تخفیف  (6 میلیون) و مشارکت پدر بیمار (4 میلیون) بنیاد همدلان مبلغ 20 میلیون تومن آن را به یاری حامیان نیک اندیش و نیکوکارش، در فراخوان ۱۲۷ ، تامین کرد و سارا  توسط دکتر وحید حسینی و دکتر فروتن، در بیمارستان نمازی شیراز، جراحی شد و هزینه های جراحی و بستری نیز با مشارکت خانواده سارا و بنیاد پرداخت گردید. 
خوشبختانه مرحله نخست جراحی سارا موفقیت آمیز بود بنا براین به زودی باید برای مرحله پایانی درمان و تهیه دستگاه اصلی SNS اقدام لازم انجام شود. 
درحال حاضر مشغول انجام رایزنی هایی هستیم تا بتوانیم هزینه دستگاه را که  حدود 170 میلیون تومن است، کمتر کنیم و برای خرید آن با شما نیکان در کنار سارا باشیم، چرا که بر این باوریم که : "با کریمان کارها دشوار نیست."
 
از تمامی حامیان عزیزمان به ویژه بچه های "انجمن حضرت عشق"، "شمیم مهر داروسازان" و همه عزیزانی که یاری رسان ما در تهیه و خرید دستگاه مرحله نخست درمان سارای نازنین بودند تشکر ویژه داریم.
سپاسگزاریم که همیشه در کنار ما و کودکان هستید!