گزارش فراخوان 129 درمان


گزارش فراخوان 129 درمان
 
درود به همه شما عزيزان 
با ما همراه شويد با گزارشي از فراخوان 129، گزارشي از همدلي دست ها و قلب ها براي اتفاق هاي خوب:
 
 
دانیال کودک ۱۰ ساله ساکن یکی از روستاهای کاشمر خراسان که از بدو تولد مبتلا به مشکل قلبی بود. پدر دانیال کارگر روزمزد است که ماهانه مبلغ ناچیزی می گیرد و به دلیل نیاز مالی مادر نیز کارگر قالی بافی است. دانیال از طرف بنیاد همدلان به بیمارستان امام رضای مشهد معرفی شد و به توصیه پزشک معالج تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت. هزینه های جراحی وی 4.7 میلیون تومان شد که ۲.۷ میلیون تومان آن را بیمارستان تخفیف داد و مبلغ دو میلیون تومان آن توسط بنیاد پرداخت شد.  مازاد مبلغ جمع شده براي دانيال در فراخوان، صرف درمان كودك ديگري شد و توضيحات بيش تر در ادامه مي آيد: 
کودکي یک ساله و کرمانشاهی ساکن سرپل ذهاب به نام آيهان كه در زلزله اخیر کرمانشاه منزل شان کاملا تخریب شد و اکنون در کانکس زندگی می کنند و همين شرايط منجر به ابتلاي آيهان به بيماري ريه شد. آیهان در بیمارستان امام رضای کرمانشاه بستری و درمان شد. در نهايت مبلغ دو میلیون تومان از محل فراخوان ۱۲۹ توسط بنیاد براي هزينه هاي درماني آيهان به بیمارستان امام رضا کرمانشاه پرداخت شد. 
کودک یک ساله افغانستانی ساکن قم که از بدو تولد به طور مادر زاد مبتلا به بیماری قلبی بود. پدر غزل بانو کارگر روزمزد است که به علت دیسک کمر اغلب فصل ها بیکار است. غزل از طرف بنیاد همدلان به بیمارستان رجایی معرفی شد که طبق تجویز پزشک معالج نیاز به جراحی قلب باز داشت. وی در بیمارستان رجایی تحت عمل جراحی قرار گرفت و هزینه های جراحی و بستری غزل عزیز که به یاری شما مهربانان در فراخوان اخیر جمع آوری شده بود، پرداخت شد.
سیاوش پسرک 7 ساله اهل یکی از روستاهای پاوه است. وی از بدو تولد دچار کم شنوایی عمیق بوده و بنا به صلاحدید پزشک معالج نیاز به استفاده از یک جفت سمعک پشت گوشی فول دیجیتال داشت. پدرش مبتلا به ام اس بوده و توان کار نداشت. 
هزینه سمعک وی هفت میلیون و 500 هزار تومان ميشد که تامين پنج  میلیون تومان آن بر عهده بنیاد بود. این مبلغ به یاری شما یاران همدل فراهم و سمعک این کودک عزیز توسط بنیاد تهیه شد و در اختیارش قرار گرفت.
اين بار نيز با حمايت هاي صميمانه شما عزيزان كودكان ديگري از درد و رنج بيماري رهايي يافتند. بي شك خنده هاي از سر شوق اين كودكان به وقت بهبودي، خير و نيكي را بدرقه راه زندگي تان خواهد كرد.
 
مهرتان پایدار و سایه تان بر سر کودکان بی پناه برقرار.