گزارش فراخوان 131 درمان


گزارش فراخوان 131 درمان
 
درود به همه شما عزيزان 
با ما همراه شويد با گزارشي از فراخوان 131، گزارشي از همدلي همدلانه ها در خلق اتفاق هاي خوب:
 
محمد جواد پسر چهار ساله افغان متولد و ساکن مشهد است. او با نقص ژنتیک شنوایی در هر دو گوش متولد شد. بنا بر تشخیص پزشک متخصص وی نیاز به عمل جراحی کاشت حلزون  دارد. پدر کارگر روز مزد است وتوان پرداخت هزینه خرید پرتز حلزون شنوایی را ندارد. بنیاد همدلان مبلغ پنج میلیون تومان از هزینه آن را بر عهده گرفت.  این مبلغ توسط شما نیکوکاران در فراخوان یاری درمان ۱۳۱ گردآوری و توسط بنیاد همدلان به حساب هیات امنای صرفه جویی ارزی واریز شد تا پس از تهیه پروتز، به امید خدا عمل کاشت حلزون شنوایی محمد جواد انجام شود.
 
 
مبینا کودک چهار ساله ساکن ملایر که از بدو تولد مبتلا به بیماری قلبی بود. پدر مبینا راننده ی تاکسی است و روی تاکسی اجاره ای کار می کند و مشکل قلبی نیز دارد. مبینا از طرف بنیاد همدلان به بیمارستان مرکز طبی معرفی شد که پس از معاینات لازم توسط پزشک معالج مشخص شد که مشکل دریچه قلب دارد و نیاز به جراحی قلب باز دارد. 
هزینه های جراحی و درمان مبینا در حدود ۹ میلیون برآورد شد که پس از تخفیف مددکاری مبلغ دو میلیون توسط خانواده پرداخت و مبلغ چهار میلیون و نهصد هزار تومان که در فراخوان ۱۳۱ به یاری شما مهربانان تامین شده بود، توسط همدلان، پرداخت شد.
 
 
مددجوی دیگرمان زهرا، نوجوان ۱۵ ساله که اهل میاندواب است و نیاز به پردازشگر جدید داشت، توسط یک خیریه دیگر حمایت شد و به همین دلیل از لیست مددجویان مورد حمایت همدلان خارج شد و فراخوان اصلاحیه خورد.
 
اين بار نيز با حمايت هاي صميمانه شما عزيزان كودكان ديگري از درد و رنج بيماري رهايي يافتند. بي شك خنده هاي از سر شوق اين كودكان به وقت بهبودي، خير و نيكي را بدرقه راه زندگي تان خواهد كرد.
مهرتان پایدار و سایه تان بر سر کودکان بی پناه برقرار.