گزارش فراخوان 142،143 و 144 درمان


گزارش فراخوان 142،143 و 144 درمان
درود بر همدلاني هاي عزيز 
با گزارش فراخوان‌هاي 142،  143 و 144 و روند درمانی مجتبي، ايليا، آرسام، دنيز، روناك و محمدطاهای نازنین در خدمت تان هستيم كه با لطف و محبت شما عزيزان گل خنده بر لبان شان شكفت. اين خبرهاي خوب تقديم قلب‌هاي پاك و مهربان تان 
 
گزارش فراخوان 142
مجتبي پسر۵ ساله افغان ساکن جنوب تهران است که به دليل ابتلا به اب سياه مادرزادي نياز به جراحي در هر دو چشم داشت. چشم راست مجتبي چند ماه پيش عمل شد و قرار بود اين بار چشم چپ جراحي شود. تاريخ عمل جراحي ۲۸ آبان بود که بدليل عدم حضور دکتر در بيمارستان به تاريخ ديگري موكول شد كه به محض مشخص شدن به اطلاع‌تان مي‌رسانيم.
ايليا پسر۸ ساله اهل اسفراين که بدليل مشکل شنوايي مادرزادي نياز به استفاده از سمعک داشت که با همت شما عزيزان هزينه اين امر خير گردآوري و سمعک تهيه شده به بيمار تحويل شد.
 
گزارش فراخوان 143
آرسام پسر 2 ساله افغان ساکن جنوب تهران بدليل نقص شنوايي بنابر تشخيص پزشک معالج نياز به عمل کاشت حلزون داشت. هزينه اين کار خير توسط شما همراهان گرامي طي فراخوان 143 تامين و به حساب هيات امناي صرفه جويي ارزي واريز شد و آرسام در نوبت کاشت قرار گرفت.
دنيز دختر 5 ساله ساکن جنوب تهران كودك ديگري است كه به دليل نقص عميق شنوايي از بدو تولد به تشخيص پزشك از سمعك استفاده مي‌كرد. سمعك دنيز كه به دليل چند سال استفاده كارايي خود را از دست داده بود بايستي تعويض مي شد كه هزينه تعويض آن توسط خيريه مهرورزان تامين و به حساب شرکت شايا گستر واريز شد و دنيز سمعک خود را تحويل گرفت.
 
گزارش فراخوان 144
روناک 10 ساله اهل فرديس کرج نيز از بدو تولد دچار نقص شنوايي بود و بنابر تشخيص پزشک معالج نياز به استفاده از يک جفت سمعک پشت گوشي فول ديجيتال داشت که با همت شما نيک انديشان اين مبلغ فراهم و توسط بنياد به حساب شرکت شايا گستر واريز شد و روناك سمعك خود را تحويل گرفت.
محمد طاها 4 ساله اهل يکي از روستاهاي کرمان كه پردازشگر پروتز حلزونش نياز به تعويض بعضي از قطعات داشت با کمک شما همراهان گرامي هزينه تهيه اين قطعات به كمك شما همراهان گرامي گردآوري و توسط بنياد همدلان به حساب شرکت سهند طب درمان واريز شده و قطعات مورد نياز تحويل خانواده محمدطاها شد. 
 
 
قدردان هراهمي ها و همدلي هاي تان هستيم و مي دانيم جز با ياري شما در كاشتن بذر عشق و محبت در دل كودكان بي پناه اين سرزمين موفق نبوديم.  
 
به ياد داشته باشيد!
خدا در دستيست که به ياري مي‌گيريد.
در قلبيست که شاد مي‌کنيد
و در لبخنديست که به لب مي‌نشانيد..... 
سايه مهرباني‌تان مستدام.....