گزارش فراخوان 145 درمان


گزارش فراخوان 145 درمان
درود بر همدلاني هاي عزيز 
با گزارش فراخوان 145 و روند درماني كودكاني در خدمت تان هستيم كه در پناه امن و بي دريغ شما به زندگي شان طلوعي دوباره بخشيده شد. در اين گزارش با ما همراه شويد: 
 
سارینا دختر ۷ ساله اهل ملایر مادرزاد با کانال بسته هر دو گوش بدنیا آمد و بدلیل  نداشتن لاله کامل گوش سمت چپ  امكان استفاده از سمعک پشت گوشی را نداشت، براي همين ضرورت داشت تا از سمعك هاي خاص اين گونه بيماران استفاده كند. بنیاد همدلان مبلغ چهار ميليون و ۲۵۰ هزارتومان از هزينه مورد نياز براي خريداري چنين سمعكي را كه با همياري شما حاميان گرامي جمع آوري شد، به حساب شرکت هارمونی تهیه کننده سمعک واريز كرد و سمعك به ساريناي عزيز تحويل داده شد. 
 
آرتین پسر ۳ ساله اهل یکی از روستاهای کوهدشت استان کهگیلویه و بویر احمد كودك عزيز ديگري است كه با نقص کامل شنوایی بدنیا آمد و با تشخیص پزشک معالج کاندید کاشت حلزون شناخته شد. تامين سه ميليون از هزينه كاشت براي آرتين با همياري حاميان بنياد همدلان صورت گرفت و به حساب هیات امنای صرفه جویی ارزی واریز شد و آرتين نيز در نوبت كاشت حلزون قرار گرفت.
 
ستایش 7 ساله اهل قم با مشكل قلبي متولد شد، مشكلي كه امان نمي داد مثل كودكان ديگر از دنياي رنگي كودكي اش لذت ببرد. با پيگيري هاي خانواده و بنياد همدلان، ستايش كوچولو در بیمارستان مرکز طبی تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و پنج ميليون از هزينه اين جراحي كه از طريق فراخوان 145 تامين شده بود به حساب بيمارستان واريز شد.
 
و مهرسانا نوزاد 6 ماهه كرماني با نقص مادرزادي جابجايي رگ قلب نيز بيمار ديگر تحت پوشش اين فراخوان بود كه با مساعدت همدلان به بیمارستان رجایی معرفی و پس از معاينه و آنژيو، عمل جراحي قلب باز او به سال 1400 موکول شد. از اين رو مبلغ جمع آوری شده در فراخوان براي بيمار دیگری هزينه شد:
مشفق کودک 6 ساله افغان ساکن کرج با بيماري ارولوژي مادرزادي كه در بيمارستان مركز طبي بستري و جراحي شد. هزينه اين بستري و جراحي پنج ميليون تومان بود و از طرف همدلان پرداخت شد. ناگفته نماند كه پدر مشفق کارگر روز مزد است و به دلیل تصادف و سقوط از ارتفاع اکثر روزها بیکار است و به سختی هزینه های خانواده هفت نفره خود را تامین می کند. 
 
زهرا کودک 3 ساله ساکن یکی از روستاهای هرمزگان با مشكل قلبي مادرزادي كودك ديگري است كه از طرف بنیاد همدلان به بیمارستان مدرس معرفی شد و پس از معاینات اولیه طبق دستور پزشک معالج تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان بابت اين جراحي به حساب بيمارستان واريز شد. 
 
معصومه دختر ۳ ساله افغان ساکن شیراز و دچار نقص شنوايي مادرزادي هم بنابر تشخیص پزشک کاندید کاشت حلزونی شناخته شد و پنج میلیون تومان از طرف بنیاد همدلان بابت کاشت حلزون این بیمار به حساب هیات امنا ارزی واریز شد و در نوبت کاشت حلزون قرار گرفت.
 
مهریماه دختر 6 ساله افغان ساکن کرمان هم با نقص مادرزادي شكاف كام نياز به جراحي داشت كه در بیمارستان شفای کرمان انجام شد و کلیه هزینه هاي جراحی که بالغ بر يك میلیون و 500 هزار تومان بود به حساب بیمارستان شفای کرمان واریز شد.
 
 
دست مريزاد به همه شما عزيزان كه همراه ما بوديد بر سر خوان عشق ورزي به همنوع، به كودكاني از جنس معصوميت، به معناي واقعي بخشيدن به واژه انسانيت...... 
سايه مهرباني و پناه امن و بي دريغ تان مستدام، باغ هميشه سبز وجودتان آباد آباد.....