گزارش فراخوان 147 درمان


گزارش فراخوان 147 درمان
درود بر همدلاني هاي عزيز 
با گزارش فراخوان 147 و روند درماني كودكاني در خدمت تان هستيم كه در پناه امن و بي دريغ شما به زندگي شان طلوعي دوباره بخشيده شد. در اين گزارش با ما همراه شويد: 
 
سيميا دختر ۹ ساله و فاطمه 3 ساله دو خواهر اهل و ساکن يکي از روستاهاي خراسان شمالي هردو با نقص عصب شنوايي بدنيا آمدند و هردو با تشخيص پزشک معالج نياز به استفاده از يک جفت سمعک فول ديجيتال پشت گوشي داشتند. پدرشان کارگر فصلي در زمين هاي کشاورزيست و توان خريداري سمعک براي فرزندانش نداشت. براي هر بيمار نياز به مبلغ ۵ ميليون تومان بود که اين مبلغ با ياري شما همراهان نيکوکار گردآوري و پرداخت شد و دو خواهر قصه ما سمعک شان را تحويل گرفتند.
آرمين پسر يك ساله اهل يزد از بدو تولد با ناشنوايي کامل بدنيا آمد كه بنا بر تشخيص پزشک معالج کانديد کاشت حلزوني دولتي شناخته شد. پدر وي بيکار است و با يارانه امرار معاش مي كند. سه ميليون تومان از هزينه عمل آرمين برعهده بنياد همدلان است که با همت شما ياريگران مبلغ مورد نياز گردآوري و به حساب هيات امناي ارزي واريز شد و آرمين در نوبت كاشت حلزون قرار گرفت.
شاهين پسر۱۱ساله اهل کرمانشاه  كودك ديگري است كه با بيماري عفونت چشم به بنياد همدلان معرفي شد. بدليل عدم رسيدگي خانواده ديد يكي از چشم هايش از بين رفت و لازم بود كه چشم تخليه شود. از آن جايي كه پدرش معتاد و کارتن خواب است، هيچ پشتوانه اي براي پيگيري درمانش نداشت. بعد از تخليه چشم نياز به پروتز چشم بود كه ۵ ميليون تومان از هزينه آن را بنياد همدلان به عهده گرفت و با گردآوري اين مبلغ از طريق فراخوان 147 به حساب شرکت فروشنده پروتز واريز شد.
دست مريزاد به همه شما عزيزان كه همراه ما بوديد بر سر خوان عشق ورزي به همنوع، به كودكاني از جنس معصوميت، به معناي واقعي بخشيدن به واژه انسانيت...... 
سايه مهرباني و پناه امن و بي دريغ تان مستدام، باغ هميشه سبز وجودتان آباد آباد.....