گزارش فراخوان 148 درمان


گزارش فراخوان 148 درمان
درود بر همدلاني هاي عزيز 
با گزارش فراخوان 148 و روند درماني كودكاني در خدمت تان هستيم كه در پناه امن و بي دريغ شما به زندگي شان طلوعي دوباره بخشيده شد. در اين گزارش با ما همراه شويد:
 
مهرسا پ. نوزاد 8 ماهه اهل کرمان که از بدو تولد مشکل جابه جایی رگ قلب داشت، در بیمارستان قلب شهيد رجایی با موفقيت جراحی (قلب باز) شد و هزینه های درمانش كه با كمك شما نيكخواهان نازنين تامين شده به بيمارستان پرداخت شد.
اهورا گ. کودک 8 ساله اهل کرمانشاه که از بدو تولد مشکل قلبی داشت، به یاری شما و کمک های انسان دوستانه تان، در بیمارستان قلب شهید رجایی تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و هزینه های جراحی و بستری ایشان به این‌ مرکز درمانی پرداخت شد.
ساغر ا. دختر ۵ ساله ساکن شیراز که از بدو تولد با ناشنوایی کامل به دنیا آمده و کاندید کاشت حلزونی شناخته شده بود، با یاری شما همراهان گرامی هزینه خرید حلزونی گوشش تامین و به حساب هیات امنای ارزی واریز شد، تا بدین گونه در نوبت کاشت قرار گیرد و در ماه های آتی کاشت حلزونی این کودک نازنین در مرکز کاشت استان فارس انجام پذیرد.
ابوالفضل و شهربانو ک. (خواهر ۱۲و برادر۱۴ ساله) اهل اسفراین که هر دو از بدو تولد با نقص ژنتیک شنوایی به دنیا آمده بودند، نیاز به تعویض سمعک داشتند که با همت شما نیکو کاران عزیز بخشی از هزینه سمعک این کودکان عزیز تامین و پرداخت شد و این دو مددجوی عزیز سمعک های خود را دریافت کردند.
در ضمن مبلغ مازاد بر نیاز این فراخوان صرف درمان مددجویان زیر  شد:
شیما نوزاد ده روزه افغانستانی که از بدو تولد مشکل تنفسی - ریوی داشت و در بیمارستان مهدیه بستری شده بود. 
کوهیار ش. نوزاد سه ماهه اهل کوهدشت  خرم آباد که از بدو تولد مشکل ریوی - تنفسی داشت. کوهیار در بیمارستان یاس بستری و درمان شد. 
یلدا م. کودک 10 ساله اهل سر پل ذهاب کرمانشاه که از بدو تولد مشکل قلبی داشت و در بیمارستان شهید رجایی بستری و جراحی شد.
 
دست مريزاد به همه شما عزيزان كه همراه ما بوديد بر سر خوان عشق ورزي به همنوع، به كودكاني از جنس معصوميت، به معناي واقعي بخشيدن به واژه انسانيت...... 
سايه مهرباني و پناه امن و بي دريغ تان مستدام، باغ هميشه سبز وجودتان آباد آباد.....