گزارش فراخوان 149 درمان


گزارش فراخوان 149 درمان
درود بر همدلاني هاي عزيز 
با گزارش فراخوان 149 و روند درماني كودكاني در خدمت تان هستيم كه در پناه امن و بي دريغ شما به زندگي شان طلوعي دوباره بخشيده شد. در اين گزارش با ما همراه شويد: 
 
 
 
ابوالفضل کودک 9 ساله ساکن يکي از روستاهاي محروم خراسان که از بدو تولد جابه جايي رگ قلب داشت،  در بيمارستان قلب شهيد رجايي با موفقيت جراحي (قلب باز) شد و هزينه هاي درمانش که با کمک شما نيک خواهان نازنين تامين شده بود به بيمارستان پرداخت شد.
 
مريم م. 13ساله اهل يکي از روستاهاي خراسان شمالي که از بدو تولد با نقص ژنتيک شنوايي به دنيا آمده بود، نياز به تعويض سمعک داشت که با همت شما نيکو کاران عزيز بخشي از هزينه سمعک اين کودک عزيز تامين و پرداخت شد و  مددجوي عزيز سمعک خود را دريافت کرد.
 در ضمن به اطلاع مي رساند که هزينه هاي کودک سما ر. بيمار سوختگي که در بيمارستان امام خميني کرمانشاه بستري بود توسط خيريه ديگري پرداخت شد و مبلغ 5 ميليون تومان گردآوري شده براي اين كودك، صرف خريد يک جفت سمعک پشت گوشي فول ديجيتال براي هاکان_ع 5 ساله از روانسر استان کرمانشاه شد که از بدو تولد با نقص ژنتيک شنوايي به دنيا آمده بود و به دليل معلوليت پدر و بيماري شديد مادر و وضعيت بد اقتصادي، امكان تهيه آن براي هاكان نبود، اين مبلغ به حساب شرکت شاياگستر تهران واريز شد و هاکان با کمک شما نيکوکاران گرامي سمعک خود را دريافت كرد.
 همين طور به دليل پرداخت هزينه کاشت هلينا کودک۲ ساله ساکن روانسر که کانديداي کاشت حلزوني گوش بود توسط خيريه اي ديگر، حلما ر.  كودك يك ساله اهل و ساکن يکي از روستاهاي سيستان و بلوچستان جايگزين شد که با ياري شما عزيزان اين هزينه تامين و به حساب هيات امناي صرفه جويي ارزي واريز شد تا در نوبت کاشت قرار گيرد و در ماه هاي آتي کاشت حلزوني اين کودک نازنين در مرکز کاشت کرمان انجام پذيرد.
در ضمن مبلغ مازاد بر نياز اين فراخوان صرف درمان مددجويان زير شد:
تمنا کودک 2 ساله ساکن يکي از روستاهاي محروم سيستان و بلوچستان که از بدو تولد مشکل قلبي داشت. تمنا در بيمارستان مرکز طبي تحت عمل جراحي قلب باز قرار گرفت و مبلغ چهار ميليون تومان بابت هزينه هاي بيمارستان پرداخت شد. 
عادل کودک يك و نيم ساله ساکن يکي از روستاهاي محروم سيستان و بلوچستان که از بدو تولد مشکل قلبي داشت. عادل در بيمارستان مرکز طبي جراحي قلب باز شد و مبلغ دو ميليون و 700 هزار تومان بابت هزينه هاي بيمارستان پرداخت شد. 
 
دست مريزاد به همه شما عزيزان كه همراه ما بوديد بر سر خوان عشق ورزي به همنوع، به كودكاني از جنس معصوميت، به معناي واقعي بخشيدن به واژه انسانيت...... 
سايه مهرباني و پناه امن و بي دريغ تان مستدام، باغ هميشه سبز وجودتان آباد آباد.....