گزارش فراخوان 157 درمان


گزارش فراخوان 157 درمان
آدم های مهربان و ساده را دوست دارم
 
همان ها که بدی هيچ کس را باور ندارند
 
همان ها که برای همه لبخند دارند
 
همان ها که هميشه هستند،
 
برای همه هستند..... براي همه هستند
 
 
 
درود بر زلال قلب تان ياران همدل
 
گزارش فراخوان 157 كه نويدبخش عافيت و تندرستي كودكان و نوجواناني از جنس لطافت است، تقديم حضور پرشور و گرم تان  
 
 
حسين کودک ۹ساله ساکن يکي از روستاهاي محروم خراسان و مبتلا به بيماري قلبي از بدو تولد به منظور انجام جراحي قلب باز در بيمارستان قلب رجايي بستري شد، اما با بررسي هاي بيشتر پزشکان معالج نشان داد كه جراحي قلب براي حسين خطرناک است. به همين علت حسين نازنين در نوبت پيوند قلب قرار گرفت و از بيمارستان مرخص شد. مبلغ جمع آوري شده در فراخوان در معالجه سه بيمار قلبي ديگر به نام هاي بهنام، طاها و ميثم هزينه شد:
 
بهنام کودک پنج ساله ساکن يکي از روستاهاي محروم سيستان و بلوچستان و مبتلا به بيماري قلبي مادرزادي طبق دستور پزشك معالج در بيمارستان رجايي تحت عمل جراحي قلب باز قرار گرفت. ناگفته نماند بهنام کارگر روزمزد است و به همراه خانواده در منزل روستايي پدر بزرگ با حداقل امکانات زندگي مي کنند.
 
طاها نوزاد ۸ ماهه ساکن ثلاث بابا جاني کرمانشاه و مبتلا به بيماري قلبي كودك ديگري است كه در بيمارستان مركز طبي كودكان جراحي و خوشبختانه با حمايت و ياري شما ترخيص شد. پدر طاها کارگر شهرداري است و به همراه خانواده چهارنفره خود در روستا زندگي مي کنند.
 
ميثم نوجوان ۱۳ ساله ساکن يکي از روستاهاي محروم سيستان و بلوچستان و مبتلا به مشكل قلبي بيماري است كه طبق نظر پزشك معالج در بيمارستان مركز طبي تحت عمل جراحي قرار گرفت. پدر ميثم کارگر روزمزد است و به سختي هزينه هاي زندگي را تامين مي کند. خانواده ي ميثم در يک خانه روستايي محقر زندگي مي کنند.
 
 
نازنين زهرا کودک 6 ساله و ساکن جنوب تهران به دليل مشكل شنوايي نياز به سمعك داشت و به ياري شما حاميان عزيز سمعک فول ديجيتال پشت گوشي خود را دريافت كرد.
 
زهرا کودک ۹ ساله ساکن خراسان با افت شنوايي دوطرفه از بدو تولد براي بهتر شنيدن نياز به يک جفت سمعک داشت كه به همت شما خوبان سمعک خود را دريافت كرد. 
 
مبلغ دو ميليون مازاد فراخوان 157 در درمان بيماري محمديزدان نوزاد سه ماهه هزينه شد:
 
محمد يزدان نوزاد سه ماهه که از بدو تولد مشکل کبد داشت كه به لطف شما عزيزان در بيمارستان مركز طبي كودكان بستري و درمان شد. پدر محمد يزدان کارگر روزمزد است که به سختي هزينه هاي زندگي را تامين مي کند.
 
 
 دست مريزاد به همه شما عزيزان كه همراه ما بوديد بر سر خوان عشق ورزي به همنوع، به كودكاني از جنس معصوميت، شما كه معناي واقعي بخشيديد به واژه انسانيت......
 
سايه مهرباني و پناه امن و بي دريغ تان مستدام، باغ هميشه سبز وجودتان آباد آباد.....