گزارش فراخوان 171 درمان


گزارش فراخوان 171 درمان
مي توان زيبا زيست
لحظه ها مي گذرند
گرم باشيم پر از فكر و اميد
عشق باشيم و سراسر خورشيد
 
درود بر شما همراهان و پشتيبانان وفادار بنياد همدلان كودك و نوجوان
گزارش فراخوان 171 كه نويدبخش عافيت و تندرستي كودكان و نوجواناني از جنس لطافت است، تقديم حضور پرشور و دلگرم كننده تان  
 
آتنا کودک ۴ ساله ساکن يکي از روستاهاي محروم سيستان و بلوچستان بود که مشکل قلبي داشت و در بيمارستان رجايي بستري شد اما به صلاحديد و دستور پزشک معالج عملش کنسل و مرخص شد و هزينه جراحي نا براي بيماران زير هزينه شد: 
نرگس و محمد خواهر و برادر از کرمانشاه که هر دو مبتلا به کم شنوايي بودند. پدر خانواده کارگر فصلي است که با درآمد ناچيز به سختي هزينه هاي زندگي را تامين مي کند. خانواده در يک اتاق استيجاري زندگي مي کنند. نرگس و محمد به ياري شما حاميان نازنين و شرکت شايا گستر سمعک هاي خود را دريافت كردند.
محمدسينا نوجوان ۱۱ ساله ساکن ملاير که در اثر سانحه، دچار سوختگي شده بود، در بيمارستان بعثت همدان جراحي شد و هزينه بيمارستان توسط خيرين پرداخت شد و هزينه ي وي براي بيمار زير پرداخت شد:
جواد کودک چهارساله افغانستاني ساکن شيراز از بدو تولد مبتلا به نارسايي شنوايي است. پدر جواد دستفروش  است و به سختي هزينه هاي زندگي را تامين مي کند. خانواده هفت نفره جواد در دو اتاق محقر استيجاري با رهن ۶۰ ميليون و اجاره يك ميليون زندگي مي کنند. طبق نظر پزشکان جواد کانديد کاشت حلزون شناخته شد و مبلغ ۵ ميليون از هزينه کاشت جواد از طرف شما عزيزان به حساب هيات امناي ارزي واريز شد.
 
 
لبخند زيبا و خوشحالي غيرقابل وصف اين كودكان تقديم شما همراهان بنياد همدلان كودك و نوجوان ......
چتر مهرباني و حمايت بي دريغ تان مستدام، باغ هميشه سبز وجودتان آباد.....