گزارش فراخوان درمان شماره ۱۰۱


گزارش فراخوان درمان شماره ۱۰۱
گزارش فراخوان ۱۰۱
 
همراهان عزیز و مهربان بنیاد همدلان کودک و نوجوان همچون همیشه به یاری شما عزیزان و حامیان گرامی توانست برای کودکان این مرز و بوم روشنایی باشد ورنجی از دوششان بردارد. با ما همراه باشید:
رکسانا کودک افغان و ساکن مشهد که از بدو تولد مبتلا به ناشنوایی شدید بود. پدر خانواده به دلیل شکستگی پا قادر به کار کردن نبود و خانواده ۷ نفره رکسانا به سختی امورات زندگی را می گذراندند. این خانواده ۵ فرزند ناشنوا هم دارد که از طریق جمع آوری ضایعات و کارتن درآمد اندکی بدست می آورند. رکسانا از طرف مرکز کاشت حلزون خراسان به ما معرفی شد هزینه ی کاشت حلزون ۳۵ میلیون برآورد شد که به یاری شما حامیان عزیز مبلغ ۱۰ میلیون هزینه جراحی و کاشت پروتز مذکور توسط بنیاد همدلان پرداخت گردید.
نظیفه کودک افغان و ساکن گرمدره کرج که از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی شدید بود. پدر خانواده به افغانستان رفته و هنوز موفق نشده بود برگردد. مادر به همراه ۳ فرزند خود در یک منزل سرایداری زندگی می کنند. نظیفه از طرف بنیاد همدلان به کلینیک شنوایی شایا گستر معرفی شد و به کمک شما حامیان نازنین یک جفت سمعک دریافت نمود.
مهیار کودک ۳ ساله اهل سیستان و بلوچستان از روستای خاش بود که از بدو تولد دچار کم شنوایی بود. پدر مهیا کارگر فصلی است که در حال حاضر بیکار است. مهیار از طرف بنیاد همدلان به کلینیک شنوایی شایا گستر معرفی شد و به کمک و مساعدت شما حامیان عزیز یک جفت سمعک دریافت نمود. 
زهرا کودک ۱۰ ساله اهل خراسان که از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی دو طرفه بود. پدر زهرا کارگر روز مزد بود و خانواده ۴ نفره ی زهرا در یک منزل ۶۰ متری با کمترین امکانات زندگی می کنند. زهرا از طرف کلینیک شنوایی آوا به بنیاد همدلان معرفی شده بود که توسط شما حامیان عزیز یک جفت سمعک دریافت نمود. 
نیکوکاران مهربان!خرسندیم که در کنار حمایت های شما به کمک کودکان نیازمند این مرز و بوم شتافتیم و سپاسگذار و قدردان تمام زحمات شما مهربانان هستیم.