گزارش فراخوان درمان شماره 94


گزارش فراخوان درمان شماره  94
گزارش فراخوان درمان شماره  94
 
تا توانی مهربانی پیشه کن
در کنار آب شیرین ریشه کن
کلبه دل بر بلندی ها بساز
در میان سبزه و گل بیشه کن
قابی از نور به تصویرت بنه
نام نیک در جهان همیشه کن
 
باز هم به میان شما آمدیم با دستانی پر از مهر و مهربانی پیشکش شما خوبان که کودکان سرزمین مان را تنها نگذاشتید و به دو دختر دوست داشتنی امید به زندگانی بخشیدید. به کودکی قلبی دوباره برای نفس کشیدن و به دخترکی فرصتی برای بهتر شنیدن. به راستی اگر دستان یاری دهنده شما حامیان عزیز نبود، سرنوشت این دخترکان بی پناه به کجا می انجامید. ما به شما افتخار می کنیم و مطمئن هستیم کائنات هم به شما افتخار می کند که با دستان توانا و قلب بزرگ تان امکان بهتر زندگی کردن به این دو بخشیده شد.

حسينا دختري پنج ماهه و افغان كه با بیماری حفره قلبی و در تاریخ 4 بهمن 96 به صورت اورژانسی در بیمارستان مدرس بستری شده بود، با حمایت شما عزیزان توسط دکتر منوچهر حکمت تحت عمل جراحی قلب باز ( تعویض دریچه قلب) قرار گرفت و 22 بهمن ماه از بیمارستان مرخص شد. پدر حسينا نگهبان كارخانه ايزوگام ورامین و کرج است و روزانه 40 هزار تومان درآمد دارد و در همان مكان با خانواده خود به عنوان سرایدار زندگي مي كند. این کودک از طرف مددکاری بیمارستان به بنیاد همدلان کودک و نوجوان معرفی شد و این بنیاد مبلغ سه میلیون تومان از کل مبلغ جراحی را با پشتوانه حامیان گرامی همدلان به بیمارستان پرداخت کرد.
 
فرشته ح. ر هم دختر 16 ساله ای در اسلام آباد کرمانشاه است که به دلیل ناشنوایی و آرتروز گوش چپ از طرف خیریه روانسر کرمانشاه به بنیاد معرفی شد. پدر فرشته به رحمت خدا رفته است و به دلیل ازدواج مادر همراه با برادر و مادربزرگ 70 ساله اش در یک منزل بسیار قدیمی و با کمترین امکانات رفاهی در حاشیه شهر زندگی می کنند. مادربزرگ به دلیل بدهی و تامین مخارج خانواده مجبور است در مزارع دیگران کار کند. این خانواده تحت پوشش کمیته امداد هم هست.
خوشبختانه فرشته هم به پشتوانه شما عزیزان و با هماهنگی بنیاد همدلان به شرکت توانبخش شایاگستر مراجعه کرد و پس از معاینات اولیه برای او سمعک استخوانی پشت گوشی تجویز شد. جا دارد در همین جا از شرکت توانبخش شایاگستر که همکاری بسیار خوبی با بنیاد همدلان در حمایت از کودکان معرفی شده دارند، قدردانی کنیم و در مورد اخیر هم مانند موارد دیگر تخفیف بسیار خوبی برای تامین این سمعک در نظر گرفتند. سهم همدلان حدود چهار میلیون تومان بود که پرداخت شد. 
خدا را شاکریم که دفتر فراخوان 94 نیز با دریادلان همدلانی به خوبی و خوشی بسته شد و این را مدیون حامیان گرامی بنیاد همدلان کودک و نوجوان هستیم. دست تک تک شما را از راه دور می بوسیم و سر ارادت در برابر بزرگواری های تان فرود می آوریم. در پناه ایزد یکتا باشید

3 اسفند 96
گروه درمان بنیاد همدلان کودک و نوجوان