لبخند زندگی بر لبهای کودکی نشست – گزارش فراخوان شماره ۵۰


گزارش فراخوان شماره 50 (هلن)
هلن‌سادات دیگر گوشه گیر و تنها نیست؛ او مدتی است که در میان همکلاسی هایش حضور می‌یابد و با شور نشاط وصف ناپذیر، همه را به وجد می‌آورد. او  حالا  از اینکه سلامتی‌اش را بازیافته و دیگر می‌تواند همچون دوستانش یک زندگی آرام و طبیعی  داشته باشد، عمیقاً خوشحال است. دیگر به جای آن بیماری قلبی که مدت زمانی سایه‌ی سنگینش را بر پیکر نحیفش انداخته بود، جوانه های امید روییده است.
 
هلن‌سادات هفت ساله با پدر و مادرش در شهر حبیب آباد ۱۰ کیلومتری شمال شرقی شهر اصفهان زندگی می‌کند. او  از بدو تولد مبتلا به بیماری قلبی بوده  است.
 
زندگی کارگری با درآمد ماهیانه سیصد هزار تومانی پدرش موجب شد در این چند سال، کار درمان او به صورت جدی دنبال نشود. تا این که بنیاد همدلان کودک و نوجوان پس از اطلاع از وضعیت این بچه، او را در اردیبهشت ۹۴ در مرکز طبی کودکان تهران بستری نمود. خوشبختانه این دختر نازنین طی یک عمل جراحی بالن، در مسیر بهبودی قرار گرفت.
 
هزینه جراحی هلن‌سادات از طریق فراخوان شماره ۵۰  مورخ ۱۹ اردیبهشت ۹۴ تکمیل شد. از آنجا که مبلغ جمع شده در فراخوان بیش هزینه جراحی بوده،  با کسب اجازه از حامیان گرامی، مانده این مبلغ برای جراحی قلب دیگر کودکان نیازمند صرف خواهد شد.
 
پدر و مادر هلن‌سادات سلامتی فرزندشان را بزرگ‌ترین هدیه زندگیشان می‌دانند و بسیار قدردان کمک‌های مالی حامیان و پیگیری های دست اندرکاران هستند.  هلن کوچولو نیز با لحنی آکنده از معصومیت، از کسانی که برایش زحمت کشیده‌اند ممنون است. طی تماس تلفنی که با او داشتیم و احوالپرسش بودیم شادمانه گفت: «اکنون خیلی بهتر شده ام  و دیگر قلبم درد نمی‌کند.»
 
از اعماق وجودمان برای این دختر زیبا، تندرستی و لبانی پر از خنده آرزو می‌کنیم.
 
بنیاد همدلان کودک و نوجوان