گزارش فراخوان لوازم تحریر 1402


گزارش فراخوان لوازم تحریر
چه سعادتمندند آنان که بدانند بر روی صحنه زندگی از برای چه آمده و وارسته و بند گسسته از خویشتن خویش،  در گستره ای از کردارهای نیک، همگان را به انسانیتی اصیل رهنمون شده اند. آنان که عهده‌دار پژواک مهرورزی شده‌اند، آنان که تردید را به تصمیم رسانده و جوانه های کوچک انسانیت را به ثمر نشانده اند.
 
خوشحاليم كه اين بار هم به همت شما ياوران و همراهان سخاوتمند بنياد همدلان كودك و نوجوان، پشتيبان و حامي كودكان روستاهاي محروم حاشيه زابل واقع در شهرستان هاي بنجار، هامون، زهك، نيمروز و زابل شديم، كودكاني كه برق شادي و خوشحالي از شوق داشتن نوشت افزار نو در چشمان معصوم شان را نمي‌توان با هيچ واژه اي توصيف كرد. فضاي مدرسه و كلاس پر شده بود از عطر دل انگيز کتاب و دفترهاي نو، مداد و مداد پاك كن هاي خوش رنگ ....
 
لبخندهاي نقش بسته بر صورت معصوم شان و نگاه هاي كنجكاوانه شان به بسته هاي رنگي حكايت از آن دارد كه آنچه كه براي بقيه بچه ها يك خريد عادي است، براي آن ها اما چيزي است كه فقط بار حسرتش را بر قلب هاي كوچك شان حمل مي كردند. بسته ها را كه به دست مي گيرند، بي درنگ باز مي كنند و هر كدام را كه بيرون مي آورند با خوشحالي به بقيه نشان مي دهند. نگاه شان كه به هم مي افتد، از اين همه ذوق و شوق كودكانه خنده شان مي گيرد. چه دنياي كوچك اما زيبايي دارند اين كودكاني كه در محروم ترين منطقه كشور چشم به دنيا گشودند، بي آنكه سهم زيادي بخواهند به همان حداقل هايي هم كه به دست شان مي رسد، قانع هستند و با عشقي كه از نگاه شان پيداست، به دست ها و قلب هاي انسان هاي سخاوتمند بوسه مي زنند.
 
آري وقتي مي داني قلب مهرباني حواسش به تو هست؛ از هيچ چيز نمي ترسي، وقتي مي داني يك قلب مهربان حمايتت مي كند؛ پيش مي روي و مطمئن هستي كه موفق مي شوي...
 
بنياد همدلان كودك و نوجوان با حمايت شما حاميان گرانقدر تامین و توزيع هزار بسته نوشت افزار را در بين دانش آموزان مدارس امام هادي روستاي حليم خان، ياسر پلگي بزي، علويه صفر اربابي، جنت اكبرآباد پيران، خان جان پايدارغلامعلي قنبرعلي، قائم مقام بالاخانه  با موفقيت به پايان رساند.
 
ره توشه شادی و لبخند زیبای کودکان و نوجوانان اين مدارس تقديم شما همراهان صميمي......