گزارش فراخوان های 104 و 105


گزارش فراخوان های 104 و 105

گزارش فراخوان 104

فاضل ض. نوجوان ۱۳ ساله اهل خراسان، میثاق ی. کودک۳ ساله اهل روستای سیستان و بلوچستان و محمد رضا ا. نوجوان ۱۴ ساله افغان که نان آور خانواده هم هست، هر سه مبتلا به کم شنوایی متوسط تا شدید كه به سمعک نياز داشتند، با مساعدت بنياد همدلان كودك و نوجوان برای هر یک از اين كودكان سمعک مناسب تهیه و تحویل اين عزيزان شد. همچنین هزینه تجهیزات چشم فاطمه ل. کودک ۹ ساله افغانی که مبتلا به مشکلات چشمی بود، توسط بنیاد همدلان تامین شد.
 

گزارش فراخوان ۱۰۵:

در شاخه ی گوش و حلق و بینی برای پسرعزیزمون امیر متین اهل خراسان ساکن مشهد که از بدو تولد به کم شنوایی شدیدبود، با حمایت شما عزیزان در فراخوان ۱۰۵ مبلغ ده میلیون تومان بابت خرید پروتز حلزونی گوش او تامین شدو در نوبت جراحی قرار گرفت.
نرگس هم دختری اهل خراسان و مبتلا به کم شنوایی است که با حمایت شما نازنینان از طریق فراخوان ۱۰۵ سمعک دریافت کرد.
 
این کودکان پاک و معصوم هرچند مثل من وشما از نعمت تندرستی کامل برخوردار نیستند ولی مطمئنا صدای مهر و محبت را خوب می شنوند، قلب هایی را که برای آن ها و دردهای شان می تپد، به خوبی می بینند و دستان انسان های شریف و نیکوکار را بهتر لمس می کنند و دعاگوی مهربانانی هستند که دست یاری شان را از فرسنگ ها فاصله بر شانه های کودکانه خود به خوبی احساس کرده اند.
 
باعث افتخار است که در کنار شما نازنینان دل دردمندی را شاد کنیم و دست افتاده ای را بگیریم. برایتان بهترین ها را آرزو داریم.
 
 
مهربانی را بیاموزیم
 
موسم نیلوفران در پشت در مانده‌ست
 
موسم نیلوفران یعنی که باران هست
 
یعنی یک نفر آبی‌ست
 
موسم نیلوفران یعنی
 
یک نفر می‌آید از آن سوی
 
دلتنگی
 
مهربانی رسم قشنگ دل های پاک است.